Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik betaal standaard 50 euro. De kosten van de verdoving (a 20/25 euro) kloppen trouwens, dit betaal ik ook altijd. In totaal komt mijn rekening dus altijd rond de 75 euro uit. 

Citaat:Bij ons komt Hans Ruigrok elk jaar.
kitjuh schreef:Ik had idd ook meer op z'n bedrag gehoopt vooral omdat er 12 paarden tegelijk behandelt moeten worden. Ik heb helaas niet zo'n dikke portomonnee
elmiran schreef:heb eerder nog nooit een tandarts laten komen, ik heb nu een 3jarige en die laat ik 1x per jaar controleren. Ze had pas haken dus toen heb ik gelijk de tandarts gebeld. Het vijlen koste 50euro en omdat het maar 1 paard was kwam er 20euro aan voorrijkosten bij, heb een tandarts in denhaag ofzo (Folkert Kor) heb er verder geen verstand van maar vond wel dat die man alles goed uitlegde en was ook heel rustig. M'n paardje werd toen net in gereden, je zag wel aan haar dat ze last van de haken had, na het vijlen liep ze veel beter en schudde ze niet meer met haar hoofd.