Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nou sorry hoor maar dat vind ik dan echt associaal
Mijn paard ging er natuurlijk achteraan, dus was er uiteindelijk maar afgesprongen, want hij was niet meer te houden Faniek schreef:Een paard moet je inderdaad in stap passeren.
0ojannekeo0 schreef:hoe wil ik met een welsh A een kwpn-er passeren in stap....lijkt me onmogelijk..
ik zelf maak van galop ovegang naar draf en draaf meestal voorbij....verder blijf ik stappen als ik stap en draven als ik draaf mits ik zie dat het paard wat ik inhaal rustig blijft...

0ojannekeo0 schreef:Faniek schreef:Een paard moet je inderdaad in stap passeren.
hoe wil ik met een welsh A een kwpn-er passeren in stap....lijkt me onmogelijk..
ik zelf maak van galop ovegang naar draf en draaf meestal voorbij....verder blijf ik stappen als ik stap en draven als ik draaf mits ik zie dat het paard wat ik inhaal rustig blijft...
!

. vanmiddag haalde ik een shetje met een meisje van 7 ofzo in, dan ga ik zeker stappen!. Maar ik snap niet echt wat je probleem is. Je wilt dus (als ik je goed begrijp) gewoon door kunnen draven en niet willen stappen tussendoor zeg maar?Citaat:Ik ben ook gaan stappen, maar was niet van plan om dat al zo ver van te voren te doen. Dan ben ik 5 minuten bezig om er te komen, mijn pony neemt niet van die grote stappen.

Sjonniej schreef:Maar de grootste vraag blijft bij mij dan nog; Hoezo kan je in de baan elkaar wel in galop en draf passeren en moet het buiten zonodig in stap? Zitten er kaboutertjes buiten die je paard aanvallen als er iemand komt langsgedraaft? Ik heb ze nog nooit gezien.
_Margarita_ schreef:Ik vind wanneer jij met je paard een buitenrit gaat maken, moet je zorgen dat ie tegen al het verkeer kan en dus ook tegen paarden.

PinkyPower schreef:Ik vind dat het zelfs geen eens stappend hoeft en al helemaal niet 200 meter van te voren.
) passeren dan bekende combinaties.
). wouterpaard schreef:Citaat:Als die paarden nog net niet op rust staan en bijna omvallen omdat ze staan te slapen. Vind ik het echt de grootste onzin om te gaan stappen zover van te voren.
Mijn paard is buiten rustig, schrikt niet ect.
<knip>
En de mensen die mensen passeren in draf.. Waarom moet je er dan voorbij? Als je hem niet in stap kan paseren?

), behalve als ze honden bij zich hebben. anders blijf ik bezig op een zondag in het park.. Alet schreef:In een van de bossen waar ik rijd zit een draverstal vlakbij. Die stappen dus nooooit om je te passeren, dat vind ik altijd wel erg vervelend. Ik heb ooit een discussie met iemand hier op bokt daarover gehad. Die vond eigenlijk dat ik niet in de weg moest lopen met mijn pony als ze met die dravers aan het trainen waren in het bos. Een openbaar bos welteverstaan
Waar je dat vandaan haalt?
Ze komt aan in draf of galop, gaat in tolt voorbij (terwijl ik vriendelijk gevraagd had of ze even wilde gaan stappen) en zodra ze je amper voorbij is, weer ervandoor schiet. Ik ben ook al een keer een meisje tegengekomen die mij in galop voorbij is gegaan. Die heb ik later even opgezocht en verteld wat ik van die actie vond
Ik wordt nog steeds woest als ik eraan denk.