)Verder zit er bij ons in de les een paard met een rotkarakter, altijd proberen zijn berijdster eraf te gooien of constant er vandoor gaan...dan ben ik altijd blij dat mijn paard een stuk liever is!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)SANEX schreef:Dan kom ik graag met: Als sommige mensen nou eens wat luchtiger dachten en niet altijd overal diep en serieus op ingaan...
Natuurlijk heeft elk zijn eigen smaak, en de een vind iets moois wat de ander niet mooi vindt, maar daar gaat het hier helemaal niet om.
In het topic "wat is het raarste dat iemand over je paard zei" wordt er ook luchtig gedaan en gelachen, hier wordt het plots weer serieus, mogen we geen paarden afkraken, heeft elk paard een pluspunt etc etc...
Soms snap ik bokt echt niet...
Beledigd???
!!!
SANEX schreef:zo diepzinnig en serieus moet.

....
Citaat:Dan kom ik graag met: Als sommige mensen nou eens wat luchtiger dachten en niet altijd overal diep en serieus op ingaan...
Natuurlijk heeft elk zijn eigen smaak, en de een vind iets moois wat de ander niet mooi vindt, maar daar gaat het hier helemaal niet om.
Ik heb toch gewoon gezegd wat ik wel eens van andere paarden denk? Wat voor reactie verwacht je dan, dat ik echt scheldwoorden voor paarden er neer ga zetten? Volgens mij was mijn reactie volkomen normaal, maar blijkbaar snap ik de bedoeling van jouw topic dan niet....[img]Citaat:@ Mexx: wat bedoel je precies, de nek en/of de HALS?! (Zit een behoorlijk verschil in namelijk).
SANEX schreef:In het topic "wat is het raarste dat iemand over je paard zei" wordt er ook luchtig gedaan en gelachen, hier wordt het plots weer serieus, mogen we geen paarden afkraken, heeft elk paard een pluspunt etc etc...
Soms snap ik bokt echt niet...
ik heb het topic niet gevolgd) die wat over jouw paard zegt...
"Citaat:of evt. de opvoeding die het paard (niet) genoten heeft...
Mexx schreef:Citaat:Dan kom ik graag met: Als sommige mensen nou eens wat luchtiger dachten en niet altijd overal diep en serieus op ingaan...
Huh, is dit naar aanleiding van mijn reactieIk heb toch gewoon gezegd wat ik wel eens van andere paarden denk? Wat voor reactie verwacht je dan, dat ik echt scheldwoorden voor paarden er neer ga zetten? Volgens mij was mijn reactie volkomen normaal, maar blijkbaar snap ik de bedoeling van jouw topic dan niet....[img]
http://www.cavaletti.nl/images/smiles/n ... .gif[/img]
Citaat:Zoals ik al zei snap ik dat heus wel maar doelde ik met mijn topic op minpuntjes die je wel eens raar benoemd. Dit kan zowel exterieurmatig zijn als karakter, als gedrag etc