Reserveringskosten stal> belangrijke vraag help aub

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Troeta

Re: Reserveringskosten stal> belangrijke vraag help aub

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 23:17

Toch slim van die man, hij runt wel een bedrijf hoor

kita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 00:25

hoi vind het ook veel hoor , op hc rottemeren heb ik gestaan en daar zit je gelijk naast het bos binnenb. buitenb, eb vloed stapm. enz.
daar betaalde je ook 100 euro .
nu sta ik een stal waar niet zoveel faciliteiten zijn ga ook zeker niet over de 100 euro hoor anders hou ik wel een box bij hc rottemeren aan,
en trouwens als je de kosten van je hooi stro bix en pers. kosten aftrekt ( die op dat moment niet gemaakt worden voor jou!!!)
houd de eigenaar ook zoiets over aan ( winst) dus voor hem zou het volgens mij niet zoveel moeten uitmaken!
maar ja jammer genoeg zien een hoop mensen alleen nog maar geldtekens voor hun ogen Boos!

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:59

Ik heb ooit fl. 50,00 per maand reserveringskosten betaald.
(Stalgeld was fl. 200,00) Ik ging er vanuit dat ik de stal had op het moment dat ik een paard zou hebben (natuurlijk wel even netjes van te voren gemeld)

Nou niet dus! De staleigenaar had het zo gepland dat mijn paard samen met een ander paard de stal deelde. Niet tegelijk, maar om de beurt.
Dus als mijn paard op stal stond dan moest dat paard in de wei en als die van mij buiten stond, dan moest dat paard in haar stal.
Nou mooi niet dus! Na een poosje moeilijk doen, kreeg ik dan toch de stal voor mijn paard alleen. Maar het plezier waar mee je binnen komt is dan toch al weg.