nou net langsgeweest bij die man.
De dekens afgeleverd en kreeg nu wel iets meer informatie uit die man getrokken..
Maar hij was nog wel steeds van mening dat het goed ging, alleen vond hij wel dat zn kleindochter veel te lief was voor Zor, en vertelde dat hij tegen haar had gezegd dat ze wel moest zorgen dat zij de baas was over Zor en niet andersom..
Daaruit maak ik een beetje op dat het niet helemaal super loopt.
Wel vertelde hij dat zn kleindochter al een keer van zor af was gevallen (dit had ik al van vorige staleigenaar gehoord) en dat dat was gekomen omdat zorra steigerde (waarvan ik niet eens wist dat ze dat kon!), gisteren langs die vorige staleigenaar geweest die dat meiske op dat moment les had gegeven, die had verteld dat zor dr kop omlaag gooide en een soort van bokkesprongetje maakte, nog geeneens een echte bok. Nou dat is wel wat anders dan steigeren maargoed.
Heb ook verteld dat ik Zor zo miste en gezegd dat mochten ze haar ooit weg willen doen, dat ik haar dan enorm graag terug zou willen kopen! Dit snapte hij wel.. en zei dat hij eraan zou denken (maargoed, wie zou dat niet zeggen als een vorige eigenaar zoiets vraagt
)
Verder heb ik maar weereens aangeboden dat ik zijn kleindochter altijd wilde helpen met Zor ofzo als het nodig was, daarop antwoordde hij net als de vorige keren dat hij mijn telefoonnummer had, en wel zou bellen als het nodig was. Zal ik dus ook wel niks meer over horen..
Zoals sommigen hier misschien wel weten, of ik hier misschien al gezegd heb, heeft Zor zomerexceem. Daar heeft ze dus een boettdeken voor en die heb ik net gebracht. Bood aan om voor te doen hoe je die bij Zor aan moest doen, maar dat was allemaal niet nodig, want zn broer zat ook in de paarden en die wist dat allemaal wel. Had zelf ook tig van die dekens.. sorry maar je maakt mij niet wijs dat die allemaal paarden met zomerexceem heeft.
Verder had hij zelfs al plannen om haar te laten dekken, want zo'n veulentje was er ook wel leuk bij..
Heb hem toen maar verteld dat zomerexceem erfelijk kan zijn, maar had een beetje het idee dat hij niet helemaal doorheeft wat zomerexceem nou inhoudt en wat voor gevolgen dat kan hebben voor een paardje. Niet elk paard reageert zo goed op een boettdeken als Zorra doet.
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken. Denk niet dat ik ooit nog wat van die mensen zal horen..
Of misschien pas als Zor half doorgedraaid is en er geen land mee te bezeilen valt, omdat voor haar niet meer duidelijk is wie er de baas is..
Dan zullen ze me misschien wel even bellen om te vragen of ik haar nog steeds terug wil kopen