ik zoek een baan in de paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Theake

Re: ik zoek een baan in de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 15:29

Ik heb op een manege gewerkt en deed daarbioj de opleidng paardenhouderij bbl.'Het is opzich wel heel leuk dat zeker wel maar ik kon niet doorgaan vanwege rugklachten! Het is heel zwaar werk en voor het geld moet je het al helemaal niet doen. In de paarden wereld valt er nouwelijks wat te verdienen of je moet je eigen bedrijf hebben dat perefect loopt

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:12

Je kan beter eerst een opleiding doen,Ik heb bv. de BBL opleiding paardenhouderij gedaan..Dat houdt in 1 dag naar school en de rest werken..Daar doe je contacten op,en door al die contacten werk ik nog steeds met paarden.Maar je moet het niet romantischeren,het werken met paarden is heel anders dan gewoon een paard thuis hebben staan etc. Het is zwaar hard werken,vergt veel inspanning.Maar het geeft ook een hoop lol op z'n tijd.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:17

Ik heb stage gelopen bij Frits Minneboo. Was erg leuk!!! Het is heel veel rijden en wat stalwerk. Het is daar gewoon zo dat je goed moet kunnen zitten en niet bang moet zijn, maar hij vind het echt niet belangrijk op wel wedstrijdniveau je rijdt.

Ik werk nu zelf ook in de paarden, had binnen 3 weken een baan gevonden, zonder een opleiding te hebben. Ik heb via marktplaats gezocht en zelf een advertentie gezet. Kreeg zelf tot een maand nadat ik een baan had nog reacties. Er is dus echt genoeg te vinden, maar je moet er niet op rekenen dat je veel verdient (niet dat je dat denkt ofzo, maar ik had weinig eisen aan mijn baan). Ik zit nu intern, omdat er in mijn omgeving weinig te vinden is en heb dan ook mijn paard mee.

Veel succes met zoeken, ik zal mijn ogen voor je openhouden.