Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yellow20 schreef:en ik heb een uitkering waar ik de stallingskosten van betaal
yellow20 schreef:dus ik denk dat ik zaterdag toch naar het paard ga kijken want anders kan ik er nooit 1 aanschaffen

yellow20 schreef:maar de meeste zeggen dat ik er niet aan moet beginnen hier op bokt maar waarom niet??
Ik dacht toch dat we dat hier toch lang en breed hadden uitgemeten?Stacey schreef:Jeetje, wat een onverantwoordelijk besluit!! Nou hoop ik voor jou dat je een stalling hebt waar alles inclusief is. Heb je het paard gekocht met alle toebehoren? Zonee, hoe en wanneer ga je dat betalen? Een zadel kost niet niks hoor! Ook moet je denken aan poetsspullen, het beestje moet schoon zijn voor je er opgaat, nietwaar? Heb je het paard geheel laten keuren voordat je het hebt gekocht? Hierdoor is je kans kleiner dat je na de koop alsnog voor verassingen komt te staan.
Ik heb echt het idee dat dit iets is geweest wat je wilde hebben en dat er moest en zou komen, hoe je er financieel ook voor staat...
Ik wil je hoe dan ook veel plezier toewensen met je paard en dat het je mag lukken financieel gezien.
ellenlouise schreef:yellow20 schreef:maar de meeste zeggen dat ik er niet aan moet beginnen hier op bokt maar waarom niet??
Ik dacht toch dat we dat hier toch lang en breed hadden uitgemeten?
Nou ja, ik hoop dat we ongelijk krijgen en wens je veel plezier met je paard.
yellow20 schreef:
wat is nou jou probleem?
ben je jaloers ofzo![]()
ik zeg dat ik werk heb en dat ik 500 euro achter de hand heb pff
en ja ik heb allemaal spullen erbij
je bent zeker zo een penny meisje die geen paard van haar ouders mag en dan maar hier gaat lopen zieken
wat mij betreft mag er op dit topic een slot want ik word hier niet wijzer van
tessie1985 schreef:mensen...
als zei 500 euro achter de hand heeft en ouders die haar helpen
dan is het toch goed??
echt bokt weer altijd wat te mauwen