Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ik denk dat ze gewoon het werkwoord 'willen' bedoeld. Die vrouw wilde arabieren. Snappie?
Jettie schreef:Ik vind het ook een vaag topic.
Maar even 1 dingetje: Ik heb dat van wilde arabieren anders opgevat.Ik denk dat ze gewoon het werkwoord 'willen' bedoeld. Die vrouw wilde arabieren. Snappie?
Maar wilde arabieren als bijvoegelijk naamwoord kan ook hoor! Nouja, ik weet niet of ik het goed heb begrepen of jullie, maar verder vind ik dit verhaal wel een beetje penny.
)WildWings schreef:Hee. Jou heb ik volgens mij op msn.
(Hoe off-topic kan je zijn)
Oh, maar wat ik wou zeggen.
Ik mag je niet, en volgens mij is dit hele verhaal dus echt weer bij elkaar verzonnen.
) kimbalover schreef:WildWings schreef:Hee. Jou heb ik volgens mij op msn.
(Hoe off-topic kan je zijn)
Oh, maar wat ik wou zeggen.
Ik mag je niet, en volgens mij is dit hele verhaal dus echt weer bij elkaar verzonnen.
Wie linsey of mij(aangezien je net na mijn berichtje reageerd)
joslyn19 schreef:even reageren hor ruzie zoeken doe je maar lekker ergens ander gestoord iemand mensen vragen om goeie andwoorden niet om jou domme kommantaar!!
.

joslyn19 schreef:even reageren hor ruzie zoeken doe je maar lekker ergens ander gestoord iemand mensen vragen om goeie andwoorden niet om jou domme kommantaar!!
) voor wie was dit bedoeld? joslyn19 schreef:even reageren hor ruzie zoeken doe je maar lekker ergens ander gestoord iemand mensen vragen om goeie andwoorden niet om jou domme kommantaar!!