Wat zouden jullie vinden van deze buitenbak?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brittos

Re: Wat zouden jullie vinden van deze buitenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:40

ik weet niet hoe groot onze bak is, maar wij hebben er ook houdsnippers inliggen en de bak loopt een beetje schuin af. Hierdoor ligt er als het geregent heeft grote plassen aan de rechter kant. Je moet dan echt heel lang wachten voordat je er weer een beetje in kan rijden. Van de houtsnippers is bij ons ook niet veel meer van te merken het is zo blubberig geweest.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 21:49

britta schreef:
ik weet niet hoe groot onze bak is, maar wij hebben er ook houdsnippers inliggen en de bak loopt een beetje schuin af. Hierdoor ligt er als het geregent heeft grote plassen aan de rechter kant. Je moet dan echt heel lang wachten voordat je er weer een beetje in kan rijden. Van de houtsnippers is bij ons ook niet veel meer van te merken het is zo blubberig geweest.

Daar heb ik ook ast van, de houtsnippers zijn meer blub dan hout Schijnheilig

JenRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:06

Hij lijkt mij goed, en idd als je paard er geen last van heeft en jij ook niet, en je er goed in kan trainen. Wie zijn wij dan om te zeggen dat je bak verkeert is?

iklinsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:10

ik heb ook zo'n bak met houtsnippers..Tong uitsteken Haha! maar wij verversen het 1x inde 2 maanden in de winter vaker wij zijn nu besig met een kap erover heen te maken voor de wind enzo hetmaar het lit eraan wat voor laag erin zit

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:30

Wat betreft de afmeting moet het best kunnen. Ik reed vroeger op een manege waar de binnenbak 16x32 was en daar reden we wel met 9 paarden in. Wij sprongen zelfs nog parcoursen met 8-10 hindernissen in die bak. Je leert er perfect van sturen. Clown
Wat betreft de bodem weet ik het niet zo... ik hou niet van blub en houtsnippers, maar als je paard er niet in wegzakt moet het toch wel gaan.

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:21

die afmeting valt best wel mee vind ik hoor, wij hebben thuis ongeveer anderhalf jaar lang een bak van 13x22m gehad en daar heb ik ook in gelest. het was wel heel klein maar we konden er met onze pony's best in rijden hoor.