is het verstandig om dit paard te gaan rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: is het verstandig om dit paard te gaan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:48

Heb je een Pb gestuurd

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:07

Hoi Anouk,

Ik denk dat je het wel aankan.
Je hebt je eigen paardje ook van de slacht gered en het gaat toch ook na die peesklap goed met hem?
Je geeft zelfs les, dus rijden kan je zeker.
Ze vragen niet voor niks jouw!!

Maar het heeft inderdaad wel risico's. Daar moet je ook aan denken. Als hij echt te gevaarlijk blijkt te zijn, kan je nog altijd stoppen. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Ja

IK denk dat je deze uitdaging wel aankan. En wie weet word hij/zij wel niet verkocht, of win je de lotto en kan je hem/haar kopen. Of kan je hem/haar op een andere manier blijven zien/rijden.

Ik zou zeggen: 'je kan het altijd proberen, lukt het niet, dan kan je nog altijd stoppen maar dan heb je het tenminste geprobeerd'. Nerd

Groetjes en suc6!!!! *o/*

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 16:39

love_Bianco schreef:
Hoi Anouk,

Ik denk dat je het wel aankan.
Je hebt je eigen paardje ook van de slacht gered en het gaat toch ook na die peesklap goed met hem?
Je geeft zelfs les, dus rijden kan je zeker.
Ze vragen niet voor niks jouw!!

Heyhey, ik denk dat je me verward met "rona" hier op bokt.
De anouk van rona geeft idd les en is een goede vriendin van mij.
Zelf rijdt ik rona ook nog bij 2 dagen in de week Haha!
Ingewikkeld he Knipoog

Ik heb nu besloten om het toch niet te gaan doen. Simpelweg een beetje uit zelfbescherming. Ik wil aan zoiets niet beginnen zonder dat ik er met 100 % voor kan gaan, en ook heb ik het bezwaar dat hij erna weer gewoon teruggaat naar de manege....denk dat ik dat heel moeilijk zal vinden.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 17:42

Wat je keuze ook wordt... je moet er echt 500% voor gaan. Want dit wordt heel hard werken als ik het zo hoor. Maar eerlijk gezegd.. ík had het gedaan. Maar dan had ik wel geprobeerd om hem te kopen. Want dan heb je tenminste nog eer van je werk. Kijk, als hij straks goed loopt wordt hij verkocht en dan heb je eigenlijk ook geen eer van je werk. Hij kan het namelijk net zo goed bij de volgende ruiter weer doen. Dat beessie heeft meer herseninhoud dan menigeen zal denken Knipoog

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 19:26

Ilsemarie schreef:
Wat je keuze ook wordt... je moet er echt 500% voor gaan. . .

Ja da's waar en dat is wat ik voor mijn gevoel niet kan op dit moment. Ik weet dat zodra het beestje weer een pas goed loopt hij terug gaat naar de manege en ze dan weer opnieuw kunnen beginnen met het beest afbreken.
Ik vind het superzonde dat meen ik oprecht, maar het zou me meer pijn doen om hem weer te zien "aftakelen" nadat hij goed loopt...

Citaat:
Maar dan had ik wel geprobeerd om hem te kopen. Want dan heb je tenminste nog eer van je werk

Tja..was dat maar zo makkelijk. Ik ben toch echt een springfanaat en dit paardje is meer van de dressuur kant Knipoog
Verder rijdt ik nog paarden bij die ik niet wil opgeven dus dat zit er niet in helaas...