Deurne

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ArcesStables

Re: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:18

stalleke schreef:
helaas is gister een bokker niet aangenomen.
Het bewijs dat ze dus niet iedereen aannemen

maar heeft ze dan ook geen 2e kans gekrege om bij de laatste intake et nog een x te mogen proberen? dat gebeurt ook nogal eens

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:12

dus niet iedereen word aangenomen Knipoog maar ik ga ook de bbl doen dus ook meer praktijk, heb er bewust voor gekozen Knipoog ik ben er naar de open dagen geweest en ik vond ook dat het nivo niet zo hoog lag! maar als je naar de masterklas gaat kijken, dat nivo ligt weer heeel hoog Haha! Knipoog

xXx sanne

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:56

De bbl is een groot rommeltje, niet zo'n slimme keuze

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:04

ik las net nog een ander topic hierover, maar betaal je echt rond de 6000 euro per jaar aan die opleiding?
vind het wel een beetje veel eigenlijk Haha!

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:30

stalleke schreef:

Echt??
Ik was nou net eens serieus aan het na denken of een bbl opleiding bij Deurne wat voor mij is...
Jammer, dat het een rommeltje is Verdrietig

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:05

nou echt geen 6000 euro per jaar hoor! beetje heel erg overdreven!
ik geloof met eigen paard 4000 en schoolpaard 4800
Maar als je nagaat wat er allemaal bijzit valt t best mee vind ik.
Je kamer, eten, lesgeld, boeken, iedere dag les, stalling + eten van je paard etc
-

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:13

het blijft een dure school,

vergeet trouwens al je materiaal eit dt je meot aanschaffen Knipoog

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:14

xx_Irisje schreef:

Harnachement o.a. en daar boven op ook nog het school tenue
(160 voor het jasje, 12,50 voor de stropdas, en de broeken 100 p/stuk en ik meen 20 voor de blouse p/stuk)

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:17

idd, en dat ooik voor een schoolpaard Scheve mond ben blij dat ik de helft al heb Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:18

Goudvarken schreef:
xx_Irisje schreef:

Harnachement o.a. en daar boven op ook nog het school tenue
(160 voor het jasje, 12,50 voor de stropdas, en de broeken 100 p/stuk en ik meen 20 voor de blouse p/stuk)

dat schooltenue zo duur ?
poedersuiker!

moet je je broeken bij de school kopen?
iedereen vind toch andere broeken lekker zitten, of ben je weer aan een vaste kleur verbonden?

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:22

xx_Irisje schreef:

poedersuiker!

iedereen vind toch andere broeken lekker zitten, of ben je weer aan een vaste kleur verbonden?

In principe kan je blouse jas en broeken zelf kopen.

vind die eurostar broeken voor geen meter zitten dus heb ze zelf gehaald ... zolang het maar een klein beetje op bruin lijkt is het al goed (heb bijna groene broeken ertussen)
blouse ken je het beste gewoon bij de hema halen.
Jasje is gewoon een groen jasje als je hem ergens goedkoper kan vinden ... gewoon doen school gebruikt horka en eurostar maar sommige hebben ook pikeur of gewoon merkloos.

je kan ook altijd nog proberen het over te kopen aan he t begin van de cursus veel doen hun jasje en stropdas al voor 100 of soms wel 70 euro de deur uit. (stoas leerlingen)
[/quote]

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 18:28

oke,
dan komt er alleen een jasje en een stropdas, de rest vind ik ergens anders wel goedkoper Knipoog

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:30

Citaat:

Wat zijn jouw ervaringen hier dan mee als jij zegt dat het geen goede keuze is? Het rommeltje is groter als je daar voltijd zit als ik de verhalen moet geloven Knipoog

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:44

m'n jasje heb ik via internet gekocht van crossmonster.
rijbroeken koop ik zelf, op school verkopen ze eurostar en ik heb pikeur broeken ( Bloos die passen mij wat beter).

op welke school is het trouwens geen rommeltje?
ik vind het trouwens allemaal wel meevallen vergeleken met m'n vorige opleiding qua rommeltje.

en ja het niveau is inderdaad sterk achteruit gegaan, maar dat is alleen maar gunstig voor mij Knipoog Clown

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:57

Whahaha! Leuke opmerking Haha!

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:05

SharirBobby schreef:
m'n jasje heb ik via internet gekocht van crossmonster.
rijbroeken koop ik zelf, op school verkopen ze eurostar en ik heb pikeur broeken ( Bloos die passen mij wat beter).

op welke school is het trouwens geen rommeltje?
ik vind het trouwens allemaal wel meevallen vergeleken met m'n vorige opleiding qua rommeltje.

en ja het niveau is inderdaad sterk achteruit gegaan, maar dat is alleen maar gunstig voor mij Knipoog Clown

Hmmm je denkt er wel helemaal hetzelfde over als mij op 3 punten Clown

Barrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:46

Goudvarken schreef:
xx_Irisje schreef:

poedersuiker!

In principe kan je blouse jas en broeken zelf kopen.

Jasje is gewoon een groen jasje als je hem ergens goedkoper kan vinden ... gewoon doen school gebruikt horka en eurostar maar sommige hebben ook pikeur of gewoon merkloos.

Ik had mijn broeken van tevoren zelf gekocht (het is al wel een paar jaar geleden dat ik aan de opleiding begon, namelijk het schooljaar 2000-2001). Het merk maakte niets uit, als het maar een bruintint was.
Ik heb mijn jasje ook zelf gekocht. Het is ook een Eurostar net als de meeste schooljasjes toendertijd, maar het was geen probleem dat ik hem ergens anders gekocht had. Als het maar een groen jasje was... Dit zal nu nog steeds wel zo zijn.

Ik heb mijn jasje trouwens op dit moment te koop aangeboden (na het lezen van dit topic kwam ik erachter dat ik mijn jasje nog steeds vrijwel ongebruikt thuis heb hangen), dus mocht er iemand geïnteresseerd zijn... Meer info via de link in mijn onderschrift of PB.

Ook kan ik via PB misschien wat info geven over mijn ervaringen met Deurne, mocht iemand hierin geïnteresseerd zijn Knipoog .

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 19:54

jaja ik zal hier ook maar es reagere!
ik zit nu in me 3e jaar, ik ben er ook via een omweg gekomen, was niet aangenomen, toen ben ik houderij gaan doen en toen weer geprobeert en toen ben ik weer in de 1e begonnen, dus k zit er eigenlijk al bijna 4 jaar op, nu nog tot juli stage dan een half jaartje school and than i'm FINESHED!
moet wel zegge dat ik een hele goede tijd op deze school heb en heb gehad!als je vragen heb kan je me altijd pben maar gebruik de zoekmachine ook es, en in de huiskamer is ook een topic over NHB Deurne!

nog iets voor goudvarken:
dat over die recreatieruimte is boelshit, weet je waar die van betaald is?van als het geld dat leerlingen door het organiseren van wedstrijden e.d
én waarom zoude ze die weg doen?de ruimte is er, en t kost helemaal nox, bar word ook gerunt door leerlingen...

ArcesStables

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:04

Princess schreef:
jaja ik zal hier ook maar es reagere!
ik zit nu in me 3e jaar, ik ben er ook via een omweg gekomen, was niet aangenomen, toen ben ik houderij gaan doen en toen weer geprobeert en toen ben ik weer in de 1e begonnen, dus k zit er eigenlijk al bijna 4 jaar op, nu nog tot juli stage dan een half jaartje school and than i'm FINESHED!
moet wel zegge dat ik een hele goede tijd op deze school heb en heb gehad!als je vragen heb kan je me altijd pben maar gebruik de zoekmachine ook es, en in de huiskamer is ook een topic over NHB Deurne!

nog iets voor goudvarken:
dat over die recreatieruimte is boelshit, weet je waar die van betaald is?van als het geld dat leerlingen door het organiseren van wedstrijden e.d
én waarom zoude ze die weg doen?de ruimte is er, en t kost helemaal nox, bar word ook gerunt door leerlingen...

Van dam heeft het er al met ons over gehad en ook Ben heur als ik de goeie voor me heb ... school zou er geen geld meer voor hebben en het fitnesscenter heeft interesse in de ruimte

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:21

school zegt zoveel, al jaren!!
ik snap niet wat school altijd over geld zeurt, we betalen zat en zien er een deel niet van terug!en ze hebben wel geld voor een nieuwe stal te bouwen!
ik hoop voor ze dit niet flikken want dan zal ik meneertje rijken (ik haaaaat die vent, wie niet?) ff opbelle

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 16:14

ik zou graag willen weten of het nou wel of geen goeie school is, en de opleiding bbl sportklasse/masterklas nou een goeie keus is Bloos Haha!

als je advies hebt reageer dan ff op mijn pm.

xXx sanne