Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LDRD schreef:Ben eigenlijk benieuwd wat je wilt bereiken cq wat je doel is bij het in training zetten van dit paard bij deze amazone?
Wil je het paard daardoor beter kunnen verkopen bijvoorbeeld?
johno schreef:LDRD schreef:Ben eigenlijk benieuwd wat je wilt bereiken cq wat je doel is bij het in training zetten van dit paard bij deze amazone?
Wil je het paard daardoor beter kunnen verkopen bijvoorbeeld?
In eerste instantie gaat het om het plezier,als het goed gaat vinden wij dat gewoon leuk,maw. het geeft toch een super gevoel als jou paard door de baan gaat en je ziet dat zo'n dier super loopt.
Temeer omdat als driejarige iedereen aan dat paard voorbij liep,maar wij hebben altijd vertrouwen in dit paard gehad,en als hij dan finale pavo-cup loopt geeft dat een behoorlijke kick,en dat probeer je dan uit te bouwen door hem bij een goede amazone in training te zetten.
johno schreef:na enkele telefoontjes had haar moeder besloten dat het paard maar opgehaald moest worden .
idje schreef:-2- Gedurende de eerste twee weken is het voor de ruiter/eigenaar
NIET toegestaan om een training van het desbetreffende paard bij te wonen, zodat alle medewerkers van stal Hexagon uitgebreid de kans krijgen om dit paard goed te leren kennen, voor een optimaal verloop van de verdere africhting.
http://www.stalhexagon.nl.
Kaja schreef:idje schreef:-2- Gedurende de eerste twee weken is het voor de ruiter/eigenaar
NIET toegestaan om een training van het desbetreffende paard bij te wonen, zodat alle medewerkers van stal Hexagon uitgebreid de kans krijgen om dit paard goed te leren kennen, voor een optimaal verloop van de verdere africhting.
http://www.stalhexagon.nl.
Dit vind ik buitengewoon!!!
Ik wist er vanaf bij Hexagon en ook al heeft elke stal misschien wel duistere zaakjes, hier zou ik mijn paard nooit brengen!
B*llshit om het paard beter te leren kennen!! Ik krijg er een apart gevoel bij en zeker mijn bedenkingen!!
Je moet vrij en blij zijn om je paard op elk gewenst tijdstip te bezoeken om de verrichtingen en vooruitgang bij te wonen, klaar!!
johno schreef:Nu maar eens kijken wat we met hem moeten,langzamerhand wordt verkopen toch steeds meer een optie,we zien wel.
idje schreef:johno schreef:Nu maar eens kijken wat we met hem moeten,langzamerhand wordt verkopen toch steeds meer een optie,we zien wel.
Wat jammer nou. Kun je je verwachtingen niet wat lager stellen en hem zelf opleiden?
Er zit nu natuurlijk een hoop geld in, maar plezier was toch nummer 1?
Misschien klikt het met jezelf wel veel beter en bereik je je doel toch, maar dan wat later.
In elk geval veel sterkte met je besluit en mocht je besluiten het zelf te doen, of een andere ruiter te proberen dan heel veel succes.