Waar moet ik zoeken naar een Shet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardenmaf

Re: Waar moet ik zoeken naar een Shet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 09:32

Haha! ja ik ben ook niet zo van de hengsten, ik hou van balloze paarden Haha!

Naar welke shet ga je ook alweer kijken? Die donkere? Dat is wel een plaatje, maar wel een kleine idd. Ben benieuwd!!

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 10:29

Ik ga naar deze shet kijken:

Afbeelding

Ruintje
6 jaar
85 cm
Normaal heeft ie hele mooie lange manen maar die zijn aangevreten door haar hengst. Daarom moet ie trouwens ook weg, omdat het niet samen gaat met de hengst.
Ingereden, lief, knuffelig enz..
Geent, ontwormd, bekapt geen chip maar dit vind ik opzich niet zo'n ramp. Ondankt dat het verplicht is, ik ga toch niet naar wedstrijden alleen in het bos bij de wei wandelen. Maar goed.
Me schoonzusje gaat mee, dat word me verzorgstertje. Dus ik vond het wel leuk haar vandaag mee te nemen, aangezien het een kleine maat is. Ze is gek op paardjes en heeft nu voltige les. MAg vanaf volgendjaar op echt les, dus vind het leuk voor haar als ze op mijn shetje mag rijden. Nou vandaag gaan we wandelen in het bos en dan mag ze erop. Kijken hoe lief die is enz. En ik ga kijken of ik erop kan zitten, of hij dat met gemak houd en met gemak loopt, dat hij me met gemak houd dus.. Maar goed this een ukkie dus daar ga ik niet vanuit haha..
Ben benieuwd.. Ze vragen 150, als ik hem neem probeer ik hem voor 120 of 100 te krijgen.
We zullen zien Lachen Heb er wel enorm veel zin in, misschien intreseerd het me dan helemaal niet hoe groot ie is..

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:50

en was het wat ?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:57

leuke foto.
Ben benieuwd of het wat was

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 15:58

Ja ik ben ook benieuwd Haha!

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:06

WHAAA ik ben smoooor.

Heb er toch even op gezeten, kijken of hij moeite moest doen maar met gemakt liep hij met mij op de rug en zelfs draven deed ie met gemak Lachen Me schoonzusje heeft er nog op gereden en die is ook smoor.
Ondanks dat ie zo klein is, ben ik helemaal verliefd vertrouw dit ook volkomen, die vrouw zei alles eerlijk. En liet me zelf wandelen enzo. echt gaaf.
Ik ga nu zo die mensen van die grote shet belen of ik morgen kan komen kijken als die er nog is, en dan beslis ik.. als die grote het niet word word het hoe dan ook die kleine, hij is zooo leuk!!!

edit: gebelt.. en die vrouw deed beetje vaag, heb van casanova vanochtend een pm gehad dat die vrouw had afgebelt omdat ze zoveel reacties had gehad, en een nieuwe eigenaar wou uitzoeken en via via iets had gehoord over casanova.
Nu ben ik die vrouw net zegt ze, ja die gene had afgebelt en die komt nu morgen kijken.. mmm okeej.. Beetje vreemd.. heb op zo'n manier ook al van laat maar, omdat ik had gezegt als hij vanavond niet verkocht is wil ik morgen komen, dat was prima ze zou vanavond bellen als ie verkocht was zo niet hoelaat ik kon komen. Nouwja laat maar zitten hoor. op deze manier vertrouw ik het al niet echt meer..

dus even een dag denk tijd en morgen bel ik die mensen ven Reneetje *zo heet ie* met de beslissing. Heb er zin in Haha!

foto's komen zo..

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:18

kom maar op met di efotos

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:33

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 16:42

Mmm krijg net een mailtje. over Jip *die staat hier bij tk ook ergens*
ze vraagt 500, maar als ik kan garanderen dat hij een goed huisje krijgt, en we de afspraak maken dat als ik hem moet verkopen om wat voorn reden dan ook dat zij hem terug koopt, mag ik hem kopen voor 300 euro incl hoofdstel, zadel, deken, bandages, en poetkoffer met spullen. Ik mag morgen komen kijken, dus k ga zo naar me ma even vragen. Want wil daar dan ook even kijken Jip is tussen de 90 en 100 cm. Dus wel wat groter. Kan op zijn minst kijken.
En dan beslis ikmorgen gewoon. Voor Jip moet ik welnog een maandje doorsparen, want wil 500 achter de hand houden. en heb met 200 rekening gehouden. Maar dat moet kunnen. alles zit erbij dus verder ook geen zadel aankoop enz.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:45

hoi

ik vind dat vosje echt super mooi!
maar niet praktisch.
hij is echt heel mooi gebouwd, licht gebouwd voor een shet..
maar je kan hier vind ik echt niet op, en op een grote maat shet zou jij nog zat kunnen als ik het zo bekijk, zo lang ben je niet.
je schoonzusje is er eigenlijk ook al een beetje groot voor! (of naja, te groot, maar je weet wel)
ik denk dat je aan een grotere shet veel meer plezier gaat beleven, en dat je nu beter je gevoel even aan de kant moet zetten en praktisch nadenken...
zo'n pony koop je lijkt mij wel echt voor het leven!

wou ik gewoon even zeggen, (alsof je dat zelf nog niet wist Tong uitsteken maar ja, voor de zekerheid...)

groetjes loveblacky.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:46

Leuk beestje is het.. maar idd ben je wel te groot

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 17:58

loveblacky schreef:
hoi

ik vind dat vosje echt super mooi!
maar niet praktisch.
hij is echt heel mooi gebouwd, licht gebouwd voor een shet..
maar je kan hier vind ik echt niet op, en op een grote maat shet zou jij nog zat kunnen als ik het zo bekijk, zo lang ben je niet.
je schoonzusje is er eigenlijk ook al een beetje groot voor! (of naja, te groot, maar je weet wel)
ik denk dat je aan een grotere shet veel meer plezier gaat beleven, en dat je nu beter je gevoel even aan de kant moet zetten en praktisch nadenken...
zo'n pony koop je lijkt mij wel echt voor het leven!

wou ik gewoon even zeggen, (alsof je dat zelf nog niet wist Tong uitsteken maar ja, voor de zekerheid...)

groetjes loveblacky.

Nouwja, het plaatje maakt verder weinig uit, en ik ga er amper op. ik ben 162 cm en groei niet meer dus Haha! me schoonzusje groeit natuurlijk wel, maar voorlopig kan het nog wel.
En verder maakt het me weinig uit dat ie zo klein is, er zijn hier in de buurt veel kleine kindjes die graag paardje willen rijden en het goed op hem kunnen leren. dus dat is geen probleem.
En uiteraard koop ik hem voor het leven haha, this wel de bedoeling dat ie heel zijn leven bij mij blijf.
Morgen ga ik naar een grotere kijken dus Lachen
En praktich nadenken doe ik ook wel, heb alle mogenlijkheden op een rij gezet en het kan prima Lachen