Nee, ik denk dat er niet veel vraag is naar zulke afgestudeerden.
2. Heb je op of aanmerkingen op het bovengenoemd beleid?
3. Zou je er bezwaar tegen hebben intern op de accomodatie te zitten?
Nee, lijkt me wel leuk
4. Denk je dat je een toekomst hebt met deze opleiding?
Nee
5. Vind je het terecht dat aan deze hoogkwalitatieve opleiding een strenge selectie voorafgaand zal gaan? (Mensen zullen geselecteerd worden op hun motivatie om aan de opleiding te beginnen)
Nee, eerst nog niet. Ik vind dat de opleiding zich eerst moet bewijzen dat hij kwalitatief beter is en meer biedt dan de andere opleidingen. Als dat echt zo is, dan kun je later wel selecteren.
6. Vind je het terecht dat men gecontroleerd word op opdrachten maken?
Zelf vind ik zoiets totaal niet fijn. Vooral niet als de leerling gewoon goede cijfers haalt. Als je wil controleren, bouw dat wel langzaam af.
Is immers hbo-opleiding en beetje zelfstandigheid mag je wel verwachten (moet later immers ook)
7. Vind je het terecht dat de leerlingen door de intensiteit van de opleiding ook echt 40 uur met de opleiding bezig zullen zijn? (dus niet zoals de reguliere hbo's even les en dan weer 2 uur niksen)
Is niks mis mee.
---
Succes nog ermee! Is heel wat wat je wil
. Tegen de tijd dat ik klaar ben met mijn hbo opleiding (volgend jaar) is mijn paard 15 is dat dan te oud? En ik zou ook graag willen weten wanneer de plannen voor deze opleiding klaar zijn en je dus leerling kunt worden?