hoeveel is dit paard waard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haf_jessie

Re: hoeveel is dit paard waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 05:49

Ik heb een maand geleden ook en draver gekocht van de baan,hij is 7 jaar,en heeft 3 jaar op de baan gelopen. Was net onder het zadel toen ik hem kocht. IK heb 1000 euro betaald en kreeg een zweet,winterdeken en hoofdstel erbij

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:38

ik zou als ik jou was even verder kjken.. neit om dat paard af te kraken maar er zij zoveel paarden die even duur zijn en toch meer kunnen.

sannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:36

Een draver, zo van de draversstal (uitgekoerst) kost rond de 400 à 600 euro. Dit is ook ongeveer de slachtprijs. Ik denk dat alle dravers braaf zijn en de meeste dravers ook wel bereden. Ik vind 1000 euro de max wat je betalen moet aan een draver. Dit omdat het vaak nog heel wat tijd en aandacht kost voor het een leuk rijpaard wordt. Lief zijn ze vaak zowiezo wel. Wel wat eenkennig. In Heiloo is een draversstal waar ze regelmatig dravers voor minder verkopen. Vaak gaan ze bij niet verkopen naar de slacht. Succes met je aanschaf of het verder kijken.

Groeten Sanna