barefoot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: barefoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:29

[quote="pmarena"]
Je kunt je bestelling altijd omzetten hoor , geen enkel probleem Lachen
Alleen verwacht ik dat het nog wel minstens 2 maanden duurt voordat ik ze heb...ze moeten ze speciaal maken.

Nee hoor,hoeft niet. ik wacht wel op de gewone western. ze komen deze maand toch weer binnen? nog 2 maanden wachten overleef ik echt niet op mijn oude 'harde' western zadel MET boom... en om even een andere vraag te beantwoorden,volgens mij is het verschil tussen de torsion en de barefoot het leer wat gebruikt word,maar daar weet pmarena vast meer van...

lvanbattum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 13:45

Hai,

Bedankt voor de tips, heb gelijk ff gemaild. Ik dacht dat ik gewoon engelengeduld moest hebben. Schijnheilig
Ben benieuwd wanneer ik nu kan gaan testrijden en of het op een brede fries net zo goed ligt dan als op een gespierde maar wel slanke draver.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 14:33

als het goed is ligt ie net zo goed op die slanke gespierde draver als op die brede fries... en ik hoop ook dat je snel kan testen.. heb je de western of de normale in bestelling? ik heb de western getest,en ben heeeeel enthousiast!! heb er meteen ook een besteld voor mezelf.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:41

Zazoo schreef:
kan je vanaf de site http://www.barefootzadel.be/cgi-bin/index.pl die zadels bestellen en een week op proef hebben zoals jullie zeggen? hoe werkt dat precies? zijn ze ook in Nederland te koop? Past dit zadel op de meeste paarden? Ik heb een draver van 1.61m.

Ligt eraan of hij een hoge schoft heeft of niet. Mijn paardje paste die in iedergeval niet vanwege een te hoge schoft, terwijl het zadel voor een hoge schoft was. Je kan het zadel het beste gewoon uitproberen. Het zit wel heel lekker, maar moet natuurlijk ook lekker zitten op je paard. Knipoog

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:09

Ik ben echt zo benieuwd! Ik krijg heel binnenkort het testzadel binnen. Zolang het mijn paard past vind ik alles best Lachen Hij heeft vrij veel schoft, en helaas is hij nu dus uit zijn oude zadel gegroeit Lachen Ik hoop echt heel hard dat de barefoot gaat passen, want hij heeft niet de meest makkelijke rug helaas.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:29

marina schreef:
Ik ben echt zo benieuwd! Ik krijg heel binnenkort het testzadel binnen. Zolang het mijn paard past vind ik alles best Lachen Hij heeft vrij veel schoft, en helaas is hij nu dus uit zijn oude zadel gegroeit Lachen Ik hoop echt heel hard dat de barefoot gaat passen, want hij heeft niet de meest makkelijke rug helaas.

als er te weinig schoft ruimte is,kan je een hoger boogje erbij vragen,dat geeft meer schoftruimte...

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:32

Volgens mij krijg ik ook een testzadel met hoger voorboogje Lachen Ik ben echt zo benieuwd Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:55

dan moet het zeker goed komen.. alvast veel plezier met testen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:11

Ja hoor Marina , je testzadel met hoger boogje is onderweg , de GLS-pakkettendienst komt het morgen bezorgen bij je als het goed is Ja

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:45

pmarena schreef:
Ja hoor Marina , je testzadel met hoger boogje is onderweg , de GLS-pakkettendienst komt het morgen bezorgen bij je als het goed is Ja

Super de super OK dan! . Morgen meteen testen!

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:59

marina schreef:
pmarena schreef:

Super de super OK dan! . Morgen meteen testen!

Ik ben benieuwd of het zadel jou paard wel past. Ik begin me nu af te vragen of ik dan wel het zadel thuis gestuurd heb gekregen om te testen met een hoger boogje. Het zadel lag vast op de schoft en duwde er ook. Als dat zo zou zijn heb ik pech gehad, ik heb nu ook een ander heeel fijn zadel gekocht. Laat maar weten of hij jou paardje past. Ik ben er wel nieuwschierig naar. Bloos Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:57

Ik heb hem vandaag binnegekregen. Hij ligt opzich erg goed op regiel, zover ik dat kan beoordelen. Bij het voorboogje heeft hij met de pad eronder ruimte zat over, terwijl hij toch echt een kl*te schoft heeft Lachen
Ik heb vandaag even gereden, maar hij heeft dus 2,5 week stilgestaan. En daarvoor heeft hij dus een zadel gehad wat niet goed lag (op die schoft Haha!). Dus hij was tegenover dit zadel behoorlijk wantrouwend, en daarbij kwam nog dat ik het ook eng vond op erop te stappen, aangezien giel erg gek doet als een zadel hem niet goed ligt Lachen Dus het is vandaag bij stappen gebleven, morgen ga ik verder proberen Lachen

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:28

marina schreef:
Ik heb hem vandaag binnegekregen. Hij ligt opzich erg goed op regiel, zover ik dat kan beoordelen. Bij het voorboogje heeft hij met de pad eronder ruimte zat over, terwijl hij toch echt een kl*te schoft heeft Lachen
Ik heb vandaag even gereden, maar hij heeft dus 2,5 week stilgestaan. En daarvoor heeft hij dus een zadel gehad wat niet goed lag (op die schoft Haha!). Dus hij was tegenover dit zadel behoorlijk wantrouwend, en daarbij kwam nog dat ik het ook eng vond op erop te stappen, aangezien giel erg gek doet als een zadel hem niet goed ligt Lachen Dus het is vandaag bij stappen gebleven, morgen ga ik verder proberen Lachen

fijn dat het zadel goed ligt. Dan heb je een fijn zadel. Ik hoop dat je paard er aan zal wennen, want zo te horen ligt het zadel bij de jouwe wel goed Knipoog .

lvanbattum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:15

Ik ben echt benieuwd naar het resultaat. Ik heb 2 goed passende kwaliteitszadels (western & dressuur) Maar ik blijf last houden van mijn rug. Het is een genot om op de fries te rijden want die loopt zo soepel en zit als een huis. En dat terwijl ze nu 3 1/2 week onder het zadel loopt.
Maar mijn draver is nogal een hete dame en dan stuiter ik soms echt op haar rug waar totaal geen ontspanning dan in zit. Dus dan zit ik echt op een plank. Dat veranderd wel na een half uur maar dan heb ik al een half uur gestuiterbald Verward

Ik hoop dat de barefoot verandering geeft en dan moet ik mijn vriend nog overhalen.
Mssn als ik lief ben dat ik hem van mijn oma krijg????? Slim