Ik kan hier soms zo boos om worden, nogmaals de slechten daargelaten
Kantjes Ronaldo werd al genoemd, mijn pony heet Kantjes Aniek, dat is een hele grote fokker, die ook nog geld verdient met het bloed tappen, wat daar zeer verantwoord gebeurt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geral schreef:Kantjes Ronaldo werd al genoemd, mijn pony heet Kantjes Aniek, dat is een hele grote fokker, die ook nog geld verdient met het bloed tappen, wat daar zeer verantwoord gebeurt
lailapri schreef:Ik vind het scheiden ook niet erg, alleen is het een beetje jammer dat ze evengoed de hele dag in een box staan. Ben je daar jong voor? Maarja ik heb dan zo te horen alle rotte appels getroffen. Blij dat en ook nog lieve goede pony's zijn.
Alane schreef:lailapri schreef:Ik vind het scheiden ook niet erg, alleen is het een beetje jammer dat ze evengoed de hele dag in een box staan. Ben je daar jong voor? Maarja ik heb dan zo te horen alle rotte appels getroffen. Blij dat en ook nog lieve goede pony's zijn.
Ik heb merries met veulens s'nachts binnen staan. En overdag op de weide.
Op een melkerij staan de veulens ovedag op stal (= meestal grote loopstal, uitzonderlijke uitbrekers daargelaten) en s'nachts met moeders op de weide. Wat is het verschil?
geral schreef:Ook niet persoonlijk bedoelt, Hermendeux![]()
Ik kan hier soms zo boos om worden, nogmaals de slechten daargelaten![]()
Kantjes Ronaldo werd al genoemd, mijn pony heet Kantjes Aniek, dat is een hele grote fokker, die ook nog geld verdient met het bloed tappen, wat daar zeer verantwoord gebeurt
. Nee hoor, het zijn niet mijn woorden...
Hermesdeux schreef:geral schreef:Ook niet persoonlijk bedoelt, Hermendeux![]()
Ik kan hier soms zo boos om worden, nogmaals de slechten daargelaten![]()
Jaja, wrijf het er maar weer in! Ik heb niet te maken gehad met prikpony's... kopieer wat van Medisch en krijg de volle laag!! Nee Geral, valt me tegen van je![]()
![]()
lailapri schreef:Ik zou graag zo'n pony willen, waar ze bloed van hebben afgenomen. Ik heb er al een aantal meegemaakt. En iedere keer was ik weer verliefd. Heb ze mak kunnen maken enz.
Nu lijkt het me een leuke uitdaging voor mij,
en waarschijnlijk een beter tehuis voor de pony. Wie weet hoe je zo'n pony kunt kopen? En hoe duur zouden ze ongeveer zijn?
http://www.marktplaza.nl/WIE-DURFT-854206.php Citaat:
Citaat:oh, hoe kan ik dit nog goedmaken![]()