paardrijden gevaarlijke sport ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vinden jullie paardrijden een gevaarlijke sport ?

jha
15 (30%)
nee
11 (22%)
beetje
24 (48%)

Totaal aantal stemmen: 50

Olympia

Re: paardrijden gevaarlijke sport ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 17:34

Ik vind van niet, want ik kan net zo goed van mn fiets afvallen of door een auto aangereden worden..Dan zou buiten lopen ook gevaarlijk zijn.

En oke het zijn levende wezens, maar ik ben al zo vaak gevallen en heb bijna nooit iets ernstigs gehad.. (1x een hersenschudding en 1x gekneuste ribben.. En voor de rest gewoon veel spierpijn) *klopt het gelijk even af..*

Zolang ik er plezier in heb blijf ik gewoon paardrijden, als zou ik de enigste zijn..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:01

Ik vind dat je het zelf gevaarlijk kunt maken, je kunt risico's vermijden, wat niet iedereen doet Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:03

ik heb gestemd op beetje... meer ben ik het er mee eens dat het wel een gevaarlijke sport is! Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:38

Auky schreef:
Je kunt er lang of kort over praten, maar het is en blijft een gevaarlijke sport.

Precies. De mensen die paardrijden niet gevaarlijk vinden hebben stront in hun ogen en zijn waarschijnlijk nog onverantwoordelijk bezig ook. Paarden zijn onberekenbaar, je kunt ze nooit 100% vetrouwen. Je werkt nu eenmaal met levende beesten.

Ik geloof dat paarden na voetbal (dat vind ik nou GEEN gevaarlijke sport, dat MAKEN ze gevaarlijk) de gevaarlijkste sport die er is in Nederland. Gebaseerd op het aantal ongevallen en blessures.