Wie rijdt er nog meer in een gebied met o.a. Hooglanders

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Wie rijdt er nog meer in een gebied met o.a. Hooglanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 11:33

die beesten hebben wij ook Haha! whaha ze stonden een keer vlakbij het hek...nou en mijn paard vind koeien al niks dus hij wist niet hoe snel hij er langs meost...ik in een deuk Clown
Maar bij ons hebben ze een heel stuk afgezet en dan laten die die beesten erin lopen;) en ergens waar het ruiterpad langs komt lopen ook Koniks....

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 12:20

Ben gisteren tijdens mijn buitenrit door het gebied weer een hele kudde Koniks tegengekomen, het is echt geweldig om te zien, er lopen ook 3 veulens bij, ik heb echt een hele tijd stil gestaan en genoten. Mijn paard is er nu goed aan gewend, verderop liepen ook Hooglanders, BillyJean is dan nog wel kijkerig maar verder niets, ze gaat er nu gewoon langs, goed he?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 07:41

Leuk, waar ben je ze tegen gekomen? Ik ga van het weekend een rondje doen dus ik ben benieuwd.

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 08:02

Ze liepen op het open stuk vlak voor de splitsing naar Parnassia, maar de dag ervoor liepen ze op het oude landgoed Jagtlust, dat is als je bij het ruiterhek bent in Duin en Kruidberg, dan aan de linkerkant, bij het oude vervallen zwembad. Dus dat is een heel eind uit elkaar! Misschien kom je mijn paard tegen zondag, mijn bijrijdster gaat ook een rondje duin rijden! Wil ook graag wat dieren tegenkomen na mijn enthousiaste verhalen...