Ben helemaal niet goed in dit soort dingen 
Maar me vorige paardje had vroeger ruglengte 155
En toch een schoft van 1.60m, het is daarmee dat ik zo zeer aan die maten twijfel. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben helemaal niet goed in dit soort dingen 
En toch een schoft van 1.60m, het is daarmee dat ik zo zeer aan die maten twijfel. Neonlight schreef:Weet je het heel zeker? Dan had je paard wel hele vreemde verhoudingen.
En waarom meet je je paard niet gewoon even? Pakt een centimeter en meet hem van schoft tot staart, dan weet je het.
maar een grotere schat vnd je toch niet
Ze was zeer kort in de rug, daarmee dat het deken waarschijnlijk pastte. Ik kan morgen pas naar men knollie, dus zal wel ergens anders een deken gaan halen
chipieke schreef:Neonlight schreef:Weet je het heel zeker? Dan had je paard wel hele vreemde verhoudingen.
En waarom meet je je paard niet gewoon even? Pakt een centimeter en meet hem van schoft tot staart, dan weet je het.
Mijn vorig paardje was idd een 'raar' beestjemaar een grotere schat vnd je toch niet
Ze was zeer kort in de rug, daarmee dat het deken waarschijnlijk pastte. Ik kan morgen pas naar men knollie, dus zal wel ergens anders een deken gaan halen