Kijk eens, zit het zo goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Re: Kijk eens, zit het zo goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 11:54

Wow wat een ding zeg, echt supergroot! Je hoofd is wel twee keer zo groot Haha!. Ik ben het er niet mee eens dat elke cap ongeveer dit effect heeft, maar dat heeft te maken met de mal en de schaal. Ga maar eens wat passen in de ruiterspeciaalzaak (daar weten ze ook gelijk of hij wel of niet goed zit!!!). Tja, ik zou me niet met zo een cap durven te vertonen, maar je moet het zelf weten Knipoog.

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 12:24

Het is inderdaad een beetje vreemd hoog model cap.
Ik gok dat deze origineel ook bedoeld was voor de "normale" verkoop, maar dat casco deze caps niet tegen de gangbare prijs kwijtraakte.

Liddl koopt dat soort "overkoopbare" partijen op tegen een spotprijsje, en verkoopt ze dus ook weer tegen een spotprijsje. (Daarom zal je ook nooit twee keer exact dezelfde aanbieding bij de liddl tegenkomen.)
Niemand wil deze cap hebben voor 60 euro, terwijl je voor dezelfde prijs een minder hoog model kan kopen. Maar voor die 18 euro neemt men het model gewoon voor lief...

Vandaar dus dat hij wel veilig en goedgekeurd is, en toch erg goedkoop!

Volgens mij zit hij goed als hij goed voelt. Als'ie niet raar heen en weer wiebelt als je je hoofd beweegt, zou ik er van uit gaan dat hij gewoon goed zit.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:04

Je voelt je natuurlijk ook voor gek lopen ermee als je zo'n ding niet gewend bent, ik rij ook altijd zonder, en sinds kort gestald op een manege, en hier lopen er een heleboel met een bolletje op hun hoofd. Ik wil er eigenlijk ook wel weer eens eentje aanschaffen, ik vind hem je niet eens zo gek staan hoor..
Hebben ze die caps ook in regio 1, iemand die dat weet?

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:18

Diana_14 schreef:
hier was ie al weg.. maar heb een cap, ik ga donderdag heen voor de dekens Tong uitsteken

Volgende week donderdag toch?

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 13:52

Tinkelbel schreef:
Ik vind dit typisch een voorbeeld van een cap met een ''paddestoeleffect'' Haha!
Maargoed, voor zo weinig geld kan je ook niet veel verwachten. Maar het voornaamste is dat 'ie veilig is.

Je hebt ook een hele dure cap, met exact hetzelfe resultaat.

Maar even voor de TS, ja het zit hoog maar dat je er nou mee voor l*l loopt kan ik niet echt zeggen

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 14:21

Jullie hebben me overtuigd, ik hou hem Lachen Allemaal bedankt voor de antwoorden. Ik loop ook liever voor l*l dan mijn nek te breken Knipoog

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:25

Wat een joekel van een cap.. Zij zijn groot en ik is klein! Bloos!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 16:18

Mmm, ik was vandaag bij Divoza, en ik heb een andere gekocht. Kijk maar :
Afbeelding
Afbeelding
Ik mocht dat ding van de Lidl gewoon weer teruggeven. Ik vind deze toch wel wat mooier en eerlijk gezegd zit ie ook veel lekkerder. Hij kostte dan wel 60 eurie. Ach.....Nu mag iemand anders voor gek lopen met de Lidlcap.

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:38

Toevallig had ik net een nieuwe cap gekocht, voor 31 euro, anders had ik die misschien ook gekocht!.. Met buitenrijden doe ik nooit een cap op, alleen een petje.. Maar 1 x in de week op de manege moet het he.. Dan maar zo weinig mogelijk geld eraan uitgeven!

Ben het er trouwens ook niet mee eens dat elke cap zo'n vreselijk champignon-effect heeft. De een heeft het (veel) meer dan de andere. Mijne kan er mee door, ik wilde niet zo'n hoge.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 17:53

Deze dus:
Afbeelding
Afbeelding

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:24

Goede keus, ik vond het echt ZOOO lelijk staan, wat een ding zeg. Echt waar, geen gezicht. Ik snap ook echt niet waarom mensen dat ding kopen, hebben ze geen spiegels in de Lidl?