Wie kent Manege Zilverster en wat vinden jullie ervan???????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:36

Ik had het eigenlijk over de manegepaarden! Die komen volgens mij nooit buiten op het land.

kilancatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:40

Kimbaie schreef:
Ik vind het een K** manage!!
Heb er lang gereden.

Nu rijdt mijn oppaskindje bij manage zilverster in rokkeveen, dezelfde oude ponies waar ik vroeger op heb gereden. Die toen al stokoud waren reden er overigens nog steeds en dat was zo'n verschikkelijk treurig gezicht. al die oude paardje die nauwelijk hun beentjes nog van de grond kunnen krijgen Huilen

Nou die stok oude ponies die rijden al lang niet meer en hoe zou het komen trouwens dat die ponys ZO STOK OUD WORDEN omdat ze goed verzorgt worden en goed te eten krijgen en dat ze genoeg beweging krijgen
mischien dat je er niet aan hebt gedacht maar een uurtje beweging voor ene oude pony is juist goed als je een STOK OUD PONNYTJE oop het land zal gooien doet ie het echt niet zo lang meer dan daT IE Gewoon eeen uurtje per dag loopt

kilancatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:41

die manege paarden staan in de zomer elke ochten een paar uur in de paddock
grazen kunnen ze genoeg daar hebben ze verzorgers voor

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:26

Hmm dat weiland-gedoe ligt ook wel een beetje aan de ligging van de manege, het ligt namelijk net iets buiten een woonwijk (die overigens een beetje overbebouwd is). En er zijn wel genoeg andere mogelijkheden hoor, zoals Kilancatje zegt Pling
Dus over de paarden hoef jij je echt geen zorgen te maken Soxje Lips are sealed , en trouwens het is al 10 jaar geleden dat je er hebt gereden, en zoooooo oud was dit toppic toch niet Verward , of wel soms???

Groetjes Zilly Cool

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:56

Ik heb er dan wel zo lang gereden gereden maar ken de manege vrij goed. Als ik de manege vergelijk met andere maneges vind ik dat de paarden teveel binnen staan. Het is trouwens topic en geen toPPic, dit even terzijde. Sommige paarden worden heel oud en brengen 20 jaar of meer door bij een manege. Een goed en afwisselend leven is belangrijk om niet af te stompen. Dit geldt ook voor de manegelessen. En vakanties voor de paarden. Ik denk dat jij nog te weinig (levens)ervaring hebt Kiran (Zilly) om hierover zinnige inbreng te hebben. Ga maar eens bij andere maneges kijken of lessen, misschien kun je daar ook eens een verzorgpony krijgen. Door te vergelijken en ervaring op te doen kun je pas kritiek hebben.

Carotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 22:48

ik verzorg skip al ander half jaar ik wil niet veel zeggen hoor

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:30

Nou Soxje wie loopt er hier nu over onzinnige dingen te praten!!???!!!. En wat weet JIJ nou over mijn levenservaring dat is dus iets waar jij je helemaal niet mee moet bemoeien. Als ik wil reageren op jouw dan doe ik dat, daar is dit forum voor en als jij me kinderacthig loopt te beoordelen en verbeteren is dat JOUW probleem en niet de mijne!!!!!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:37

En trouwens Mary V. (soxje) Knipoog het was niet om je aan te vallen ofsow, ik gaf gewoon mijn mening over jouw meming, daar is toch niets mis mee??? Verward

Groetjes (Zilly)

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:38

sorry dat is meNing, voordat ik dat weer over me heem krijg

KimThirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 18:19

ja je hebt gelijk killieeeeeeeeeee ik weet het ze heb niet eens een eigen paard haha duswat xzeur je dan

kilancatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 21:18

ik wil niet vervelend doen hoor maar het gaat hier niet om de levens ervaring..........
en dr is trouwens ook al heel veel veranderd na 10 jaar soxje dus als ik jou was zal ik er maar niet te veel mening over vuil maken

of is jou levens ervaring wel goed genoeg om er over te oordelen Verward

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 01:16

meisylover schreef:
ja je hebt gelijk killieeeeeeeeeee ik weet het ze heb niet eens een eigen paard haha duswat xzeur je dan

Goh, ik kom hier alleen maar even kijken en ik zie dit.... dus mensen die "geeneens een eigen paard hebben" mogen blijkbaar geen mening geven Verward

Wat een onvolwassen reactie! (Maar weer snel naar een ander forum)

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:56

Yup Prompertje, dat is inderdaad een stomme reactie, maar deze hele topic wordt uit zijn verband gerukt

Zilly

lecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:39

ik vindt het wel eenn leuke manege

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:47

Zo haha hoe bedoel je ik haal een oud topic even boven Lachen
(Ik ben iig heeeel blij dat ik daar weg ben! Misselijk)