Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissSisa schreef:Springen..............
Uitdaging.......... en veel leuke jongens...........
!!
!! ben eigenlijk een van alles wat tiepje...
) en een beetje rondhobbelen. maar nu rij ik echt dressuur.
En ik vind het super! Ik wil niks anders meer.
Ik doe wel eens een sprongetje voor de leuk en de afwisseling, en ik heb 1x per week een springlesje, maar ik dressuur toch liever. Aan buitenritten heb ik een grandioze pesthekel
Memuska schreef:200% zeker dressuurIk doe wel eens een sprongetje voor de leuk en de afwisseling, en ik heb 1x per week een springlesje, maar ik dressuur toch liever. Aan buitenritten heb ik een grandioze pesthekel
DunDijk schreef:En mogen wij ook weten waarom?![]()
Ik heb geen hekel aan buitenritten af en toe vind ik het lekker voor de ontspanning.
Ik vind buitenritten gewoon ontzettend saai
Altijd dezelfde bomen, dezelfde weggetjes, stapje drafje galopje... Ik denk dat het niet voor mij is weggelegd, al zitten we vlakbij een imméns bos (bij ons kan je makkelijk 4 uur gaan rondrijden zonder eenmaal hetzelfde weggetje te zien). Soms ga ik wel eens buiten voor het paard in kwestie (afwisseling), maar dan zit ik nog middenin een bosweg travers en sbi te vragen
), maar nu western 
Memuska schreef:Soms ga ik wel eens buiten voor het paard in kwestie (afwisseling), maar dan zit ik nog middenin een bosweg travers en sbi te vragen

Memuska schreef:DunDijk schreef:En mogen wij ook weten waarom?![]()
Ik heb geen hekel aan buitenritten af en toe vind ik het lekker voor de ontspanning.
Natuurlijk mogen jullie weten waaromIk vind buitenritten gewoon ontzettend saai
Altijd dezelfde bomen, dezelfde weggetjes, stapje drafje galopje... Ik denk dat het niet voor mij is weggelegd, al zitten we vlakbij een imméns bos (bij ons kan je makkelijk 4 uur gaan rondrijden zonder eenmaal hetzelfde weggetje te zien). Soms ga ik wel eens buiten voor het paard in kwestie (afwisseling), maar dan zit ik nog middenin een bosweg travers en sbi te vragen