Nu ben ik echt heel erg kwaad!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: Nu ben ik echt heel erg kwaad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:11

Plaats eens een extra stroomdraadje of zet de paarden anders achterin. Ik zou gewoon het hek onder stroom zetten, pakken ze vast wel vast. En anders gewoon eens erachteraan gaan, gesprekken aangaan bij hun thuis...? Maar dierenbescherming e.d. vind ik te ver gaan, jij kunt zelf vaak nog meer doen dan hun

Chiwawa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 07:38

Lusitana schreef:
Bordje plaatsen:
"Gevaarlijke ponies, benaderen op eigen risico. "
met eventueel als toevoeging:
"Deze ponies hebben geleerd zich te verdedigen tegen mensen die kwaad in de zin hebben. Ze hebben toestemming om daarvoor uit de wei te springen en deze mensen te achtervolgen en te verwonden. Dus wees gewaarschuwd!"

is dit een misplaatste grap????

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:11

Chiwawa schreef:
Lusitana schreef:
Bordje plaatsen:
"Gevaarlijke ponies, benaderen op eigen risico. "
met eventueel als toevoeging:
"Deze ponies hebben geleerd zich te verdedigen tegen mensen die kwaad in de zin hebben. Ze hebben toestemming om daarvoor uit de wei te springen en deze mensen te achtervolgen en te verwonden. Dus wees gewaarschuwd!"

is dit een misplaatste grap????

Had ik nog niet eens gelezen... nou ja, als die kinderen een beetje slim zijn, dan blijven ze lekker staan... de vorige keren bleven de paarden ook in de verste hoek... maar dit is inderdaad beetje "kinderlijke" manier...