Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ze heeft 2 dagen ervoor nog een marathon gereden met mij. Ik men ong 3x per week met haar. De rest van de week rijden we onder het zadel. Ze loopt nu gewoon bij oefenen L2. Maar zodra het wat lekkerder weer is gaan we minder onder het zadel weg, en gaan we 6x per week met de marathonwagen oefenen, en 1x per week les onder het zadel.
Werkt super hard voor mij, en heeft me in de 8 jaar dat ze bij mij is, me nog nooit laten zitten, superpony dus
.
en misschien zit er van de zomer nog een klein springwedstijdje aan te komen
ikke schreef:20 jaar is tegenwoordig al oud? Ga fietsen, je vindt je vader (moeder) van 50 toch ook geen hoog-bejaarde, of wel?
De meeste paarden van die leeftijd gaan nog als de brandweer, zeker als de eigenaar/verzorger er regelmatig mee werkt. Mijn oude merrie is eens door "kenners" op een jaar of vijftien geschat, terwijl ze toen toch echt al 22 was. Er is eigenlijk maar een keer iemand geweest die wist te vertellen hoe oud ze was (23 op dat moment) de rest zal er altijd minimaal 5 jaar naast.

lailapri schreef:Door veel onprofesioneel gedrag tegenwoordig hebben sommige paarden toch behoorlijk wat te lijden. Denk aan met 2 jaar onder het zadel beleren,
cissie schreef:Owwww gaan we foto's plaatsendan mag mijn aankomend opaatje er ook wel bij, deze is van gister-avond

neh.....
)

maar die hals komt aardig overeen
) zien er ook goed uit zeg, leuk om ze voorbij te zien komen
cissie schreef:Er is pas uit en Engels onderzoek gebleken dat de 'Top'Sportpaarden binnen Europa gemiddeld 5-8 jaar worden dan kun je je afvragen of 20 jaar 'oud' is.