bijrijdpaard of rijbewijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: bijrijdpaard of rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:48

Het rijbewijs is het enige diploma in mijn leven waar ik dagelijks plezier van heb. Ik zou niet meer zonder auto kunnen. Ik zou dus voor het rijbewijs gaan.

Edit: ik zie dat je je keuze al hebt gemaakt. Heel verstandig!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:52

Zo als je gekozen hebt en iedereen ook zegt zou ik ook voor mijn rijbewijs gaan Lachen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 10:37

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt waar je jezelf later nog dankbaar voor zal zijn. Waarschijnlijk ben je nu ook goedkoper uit als je je rijbewijs gaat halen dan wanneer je het over 2 á 3 jaar gaat. (mijn beste vriend kreeg zijn eerste autorijles van één uur in 2000 en betaalde F65, ik kreeg mijn eerste autorijles in 2003 en betaalde €58,- voor anderhalf uur)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:54

Denise1984 schreef:
Oke bedankt voor al jullie reacties ik ga voor me rijbewijs. Beter dat ik in me auto kan stappen als het heel hard regend dan dat ik het op me fiets moet doen. En de kosten waren erg duur voor alles de helft dus helft van de stalling de helft van de hoefsmit etc etc.
En zo aardig was het paard niet zodra je in de buurt van de stal komt vliegt ie al op je af.
Nogmaals bedankt

Verstandig, denk ik. Rijbewijs is maar een eenmalige aangelegenheid, bijrijdpaarden zijn er de rest van je leven nog en waarschijnlijk aardiger dan deze Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:14

Ik had ook gezegd éérst je rijbewijs...

Je kunt het het beste maar zo snel mogelijk halen want hoe langer je wacht hoe duurder en moeilijker ze het maken.

Daarnaast geeft het veel meer mogelijkheden voor (bij)baantjes om straks je paardenhobby van te betalen en meer vrijheid om paarden verder weg te kunnen rijden. Tenminste, als je een auto kunt lenen of zelf kunt onderhouden Haha!

Dan heb je meer keuze uit paarden en misschien ook wel goedkopere en lievere dan deze! Knipoog

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 20:43

Ik ben ook eerst voor het rijbewijs gegaan, nu heb ik mijn eigen paard en die staat wat verder weg wat alleen met de auto makkelijk te bereiken is (en sneller) en daar is de stalling een stuk goedkoper dan bij mij.
En daar kan ik dus in m'n eentje naartoe en niet afhankelijk van mensen die je brengen.

Nou ben ik ook wel erg verwend dan ik ook nog een eigen auto heb. Haha!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:46

Ik zou ook voor het rijbewijs gaan als ik jou was! Misschien vind je straks wel een gratis verzorgpaard in de omgeving waar je dan gewoon met je auto heen kan! die eerst bijv. op de fiets te ver weg stond Knipoog

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 10:54

rijbewijs
ik zou liever investeren in mezelf dan in een paard van iemand anders.