Huifkar ritten, kan ik dit vragen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Is dit een goede prijs?

Ja
13 (92%)
Nee
Geen stemmen
Anders..
1 (7%)

Totaal aantal stemmen: 14

Sting

Re: Huifkar ritten, kan ik dit vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:25

Loopt er nou 1 tinker voor of 2? Ik lees op de site maar 1, en op de foto staan er 2? (met 2 is natuurlijk leuker)
Misschien openingskorting geven? Zodat die mensen dan reclame voor je gaan maken? Niemand kent je nu nog, als je wat korting geeft zullen mensen het sneller doen.
De folder (ik weet niet of je hem nog veranderd hebt) mag ook wel wat vrolijker eigenlijk...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 08:34

Sting schreef:
Loopt er nou 1 tinker voor of 2? Ik lees op de site maar 1, en op de foto staan er 2? (met 2 is natuurlijk leuker)
Misschien openingskorting geven? Zodat die mensen dan reclame voor je gaan maken? Niemand kent je nu nog, als je wat korting geeft zullen mensen het sneller doen.
De folder (ik weet niet of je hem nog veranderd hebt) mag ook wel wat vrolijker eigenlijk...
Bedankt voor je reactie. Nu loopt er nog 1 voor (de andere heeft net een veulen), lk ben er nog niet uit of ik er later het 2-span voor gooi (is wel leuker, ook voor mij, maar in mijn eentje een 2-span inspannen gaat tegen mijn principes).

De foto wordt vervangen door een mooie foto hier in de buurt genomen (zodra het weer, het bos en mijn man het toelaten (hij moet de foto`s maken).

Korting geven voel ik niet zoveel voor, krijg je eerder dat andere dan zeggen "maar die mij dit aanraadde had het over een lagere prijs" .

Bedankt voor het meedenken!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:59

Citaat:
maar in mijn eentje een 2-span inspannen gaat tegen mijn principes

oefening baart kunst, bij ons moest er altijd verplicht een groom mee op de wagen, maar als er op een gegeven moment geen grooms zijn, zal je het toch alleen moeten doen......

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:55

Kijk eens op de website van rijmaaran www.rijmaaran.nl.
Die verhuren huifkarren en open wagens.
Dan wel zonder begeleiding, maar in dezelfde omgeving. Er staat een prijslijst op de site.

Miem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:33

Hoi,

Het is een leuk idee, kinderen vinden dat over het algemeen erg leuk. Ik vind zelf wel dat het een lage zijkant is, als je met een paar kinderen bent lijkt het me eng dat ze eraf kunnen vallen? Iets van gordeltjes ofzo (heel simpele heupgordeltjes) lijkt me fijner.

Je kunt dan nl ook op kinderfeestjes doelen, dan heb je vaak 2 volwassenen en dan bv 4 of 5 kinderen (je schreef max 6 personen maar als het kleuters zijn kan het misschien wel met 5 kinderen?). Maar dan heb je wel iets nodig dat ze er niet zomaar af kunnen vallen. Kinderen blijven nl niet zo vaak stilzitten en als ze gaan staan kukelen ze er zo af.

Bij een huifkar zit je toch dichter dus dan kan er niet zoveel gebeuren.

Je prijs vind ik wel goed, 25 voor een uur. Met kinderen is een uur lang genoeg! Als je anderhalf uur doet zou ik er een stop in doen bij een plek waar ze kunnen spelen/wat drinken ofzo. Als je alleen met volwassenen rijdt is het niet erg, die kunnen wel een uur stilzitten (meestal dan Knipoog )
Succes ermee!! Leuke hobbie!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 11:55

ik vind het en leuk idee,en het ziet er netjes uit!
als je zelf voor picknickmand gaat zorgen,is een plaatselijke lekkernij altijd een geode binnenkomer!
een plaatselijke koek,of borrel!?!?