zadel bij zadelmarkt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Re: zadel bij zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:08

Er is als je een beetje rondkijkt voor normaal geld écht wel wat goeds te vinden!

Ik heb nu een Pessoa springzadeltje, niet nieuw maar nog in prima staat- alleen wat normale gebruikssporen, 200 euro. Iedereen vraagt me wat dat toch voor fijn zadel is, tot de verwendste prof dressuurprikker aan toe (die een keer in een crisisgeval op mijn knollie zat -schuif-schuif, kijkt naar nageltje voor op zadel, schuift nog es- 'Wat is dit dan?? Ooooh, PESSOA!' Haha!

Daarnaast had ik als dressuurzadel een wintec pro, die koste me 2ehands ook niet de wereld, die is nu verkocht (als het goed is Lissy?)
Voor 't geld van de wintec en wat extra koop ik nu het oude zadel van bovenstaande dressuurprikker dat ik voor een vriendenprijsje kan overnemen (mevrouw kan m wel missen aangezien ze afgelopen weekend op het Real Relief Friezenconcours een splinternieuwe Euroriding heeft gewonnen, zou ze het geplanned hebben?)
Kortom, voor 400 euro heb ik straks 2 passende, fijne zadels die nog jaren meegaan, een Pessoa en een KN Symphony... Zeker niet de minsten.

Concorde

Re: zadel bij zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:11

Taalgebruik van 'Zadelmarkt's Leen'

Fraaaaaaai

Damn, ik leg gewoon áltijd de link tussen fraai & sh*tzadels }>

En van de dreigmail vam m was ik ook niet zo gecharmeerd.
(had een stukkie op marktplaats staan "Ik heb al enkele maanden een zadel van zadelmarkt en ben er heel tevreden mee, waarom staan er dan toch zoveel 2ehands te koop 'amper gebruikt'?
Hij ging een 10.000 euro schade op mij verhalen ofzo.
*kom maar op, asociale illegale nepkakker!* Vork