russel schreef:@Ikke klopt, maar eerst nog even dan zo een vrachtwagentje aanschaffen en dat is dan dubbel op hoor voor ons. Mijn manneke heeft groot rijbewijs.
Had idd liever dubbellucht gehad, maar zo een onderstel is ook best wel prijzig.
@Ikke: JWC Cars, Landingsweg 4 in Schijndel, is een autosloperij en zit tov De Wit, een campingwinkel, een hele grote camping winkel, dus kan niet missen.
Oh, die. Daar heb ik nog ooit een voorbumper gehaald. Die man had inderdaad vanalles voor Mercedes.
Zo'n dubbellucht onderstel heb ik, met de rest nog erop. 5600kg MTM op kenteken, twee paards, 32 jaar oud en 150.000km op de klok. Helaas begint de opbouw het te begeven, chassis, techniek en bodem zijn nog perfect. Doe een bod.
Als je handig bent en niet voor een hardstenen vloer in je living gaat, dan kun je zelf redelijk simpel een paardenwagen bouwen. Voor 10.000 tot 15.000 euro kun je bosjes jonge vrachtwagens vinden. Bouwjaar '95 of daaromtrend, 300.000 tot 500.000 km op de klok en in goede conditie. Doosje verbouwen en klaar ben je.
Anemone doet dat ook voor je en vraagt dan met een stalen gezicht 60.000 euro voor een dergelijke wagen. Deze zijn meestal iets jonger en liggen in de prijs van 15.000 tot 20.000 euro. Heb je dus 40.000 euro voor de opbouw plus wat extra's............

) Dus nu ben ik helemaal voorzien.
)