kwaad als paard 1 dag binnen staat de hele dag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: kwaad als paard 1 dag binnen staat de hele dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:20

Met de sneeuw van 3 weken terug hebben ze hier ook 2 dagen continue op stal gestaan. Het kon niet anders...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:29

Van een dagje staan door omstandigheden, krijgt je paard niets hoor Knipoog . Tuurlijk is het fijner/beter als 'ie er uit komt, maar in jouw geval zou ik me echt geen zorgen maken!
beautylover schreef:
mijn pony staat soms wel langer dan een dag binnen hoor Nagelbijten / Gniffelen

wij hebben toch ook geen zin om elke keer uit ons huis te gaan...ofwel soms

Haha! .

ik ben gewoon raar dusja Bloos
ennuh ieder paard is trouwens anders, sommige willen helemaal niet naar buiten

Over zulke opmerkingen kan ik me dus pissig maken Lips are sealed !
Een paard is een loopdier en tenzij je misschien een loopstal van 20 x 40 hebt, doe je je paard ernstig te kort! (niet alleen wbt beweging, maar ook qua stof/amoniak wat 'ie inademt! En nee, daar helpt ook 4 x per dag mesten niets tegen!!)

Mijn paarden komen echt iedere dag buiten! Bij hele grote uitzondering (als de regen echt met bakken uit de lucht komt vallen), komen mijn paarden een halve dag buiten. Doe ik dat niet, zijn ze 's avonds stik-chagerijnig Clown ! (Maar ja, ze zijn het ook niet anders gewend Knipoog !)
Een paard wat bij ons boxrust moet hebben, staat trouwens ook niet in de box; we hebben een stuk paddock/wei afgezet (binnen de bestaande paddock/wei) ter grote van een box. Zo staat het paard toch in de frisse lucht en bij z'n maatjes en kan tegelijkertijd niet te veel bewegen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:03