Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, eten, hoefsmid, DA etc. etc. 
, maar ik sta dan ook bij mijn beste vriendin thuis.
loontje schreef:Bij ons op stal moet je ook het allemaal zelf doen behalve voeren.
Het is een stal met goede buitenbak.
-losgooi bakje
-park naast de deur
Mijn paardje staat in een buitenbox.
In de zomer is er weide gang,wordt onderling geregeld qua binnen halen en buiten zetten.
Voeren wordt gedaan zo wel kracht voer als hooi\kuil.
Wel zelf mesten en voer klaar zetten.
en het land zelf mest vrij maken.
Ik betaal voor een kale box €70,- en ben inclusief voer enzo zo ongeveer €145,- kwijt per maand.
sandr0 schreef:loontje schreef:Bij ons op stal moet je ook het allemaal zelf doen behalve voeren.
Het is een stal met goede buitenbak.
-losgooi bakje
-park naast de deur
Mijn paardje staat in een buitenbox.
In de zomer is er weide gang,wordt onderling geregeld qua binnen halen en buiten zetten.
Voeren wordt gedaan zo wel kracht voer als hooi\kuil.
Wel zelf mesten en voer klaar zetten.
en het land zelf mest vrij maken.
Ik betaal voor een kale box €70,- en ben inclusief voer enzo zo ongeveer €145,- kwijt per maand.
he dan sta jij vast bij kees poot??
Tinne schreef:Ik betaal aan stalgeld niets. Ik hoef geen hooi en geen stro te betalen, heb 10 hectare wei tot beschikking om mijn paard op te laten grazen of om op te rijden.
Het enige wat ik zelf moet betalen is het paard, eten, hoefsmid, DA etc. etc.

stro & hooi zit bij de prijs inbegrepen, alleen biks oid dus niet.
) kwam daar dan nog bij dus en je moest zelf voeren (behalve 's morgens), mesten, paarden buiten/binnenhalen en wei schoonhouden. Er was een buitenbak, longeerbak en paddock maar in de winter was dat wel vaak een blubberzooi. Daarmee vergeleken sta je dus beswel goedkoop
)