. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

issie echt homo
Siegje schreef:Wat ik trouwens erg opmerkelijk vind, is dat ze bij de ruitershop hier 27 euro kosten, bij piaffe ruitersport 23 en bij divoza 26..
Siegje schreef:Jah best apart...
Die curly dekjes trouwens..die vind ik er op de foto niet mooi uitzien, maar misschien zijn ze in het echt wel heel erg leuk...heb je er misschien al een foto van?
Maroush schreef:Vind ze ook erg mooi, vooral de beige en donkerblauwe met witte rand. Jammer alleen dat de meeste niet echt mooi staan op een nog grijze schimmel

Siegje schreef:Maroush schreef:Vind ze ook erg mooi, vooral de beige en donkerblauwe met witte rand. Jammer alleen dat de meeste niet echt mooi staan op een nog grijze schimmel
Ik weet wel zeker dat ze bordeaux rode wel mooi op een schimmel staat!
*ik zeur verder niet hoor
* Maroush schreef:Citaat:Ik weet wel zeker dat ze bordeaux rode wel mooi op een schimmel staat!
Ik krijg dan altijd zo'n sinterklaaspaard-idee en vind dat gele randje ook wat minder*ik zeur verder niet hoor
*
porscherider schreef:
Ook ik heb de chocobruine met lichtblauwe rand. Ben er heel erg tevreden mee! Alleen vind ik jammer dat het koord bij de singel doorloopt, die slijt dan zo gauw. Maar goed, er zijn meer dekjes die dat hebben.
vonneke schreef:Ik heb gisteren een nieuwe beige gekocht met een bruine rand, ook heb ik er van BR de beide bandages bij.
en hij bleef erg fijn liggen, denk dat ik er nog wel een ga kopen, ze zijn helemaal niet duur
rockey schreef:[naam] schreef:Ik heb gisteren een nieuwe beige gekocht met een bruine rand, ook heb ik er van BR de beide bandages bij.
eej toevallig, ik heb toen het blauwe dek gekocht met beige rand, heb hem vandaag op gehad, en is echt heel sjiek, heb er dan de blauwe BR bandages bij, en heb zo'n bontje voor onder je zadel, en is dezelfde kleur als die beige rand, echt een heel sjiek geheel zoen hij bleef erg fijn liggen, denk dat ik er nog wel een ga kopen, ze zijn helemaal niet duur
rockey schreef:vonneke schreef:Ik heb gisteren een nieuwe beige gekocht met een bruine rand, ook heb ik er van BR de beide bandages bij.
eej toevallig, ik heb toen het blauwe dek gekocht met beige rand, heb hem vandaag op gehad, en is echt heel sjiek, heb er dan de blauwe BR bandages bij, en heb zo'n bontje voor onder je zadel, en is dezelfde kleur als die beige rand, echt een heel sjiek geheel zoen hij bleef erg fijn liggen, denk dat ik er nog wel een ga kopen, ze zijn helemaal niet duur

rockey schreef:vonneke schreef:Ik heb gisteren een nieuwe beige gekocht met een bruine rand, ook heb ik er van BR de beide bandages bij.
? Mientjeuh schreef:porscherider schreef:Ook ik heb de chocobruine met lichtblauwe rand. Ben er heel erg tevreden mee! Alleen vind ik jammer dat het koord bij de singel doorloopt, die slijt dan zo gauw. Maar goed, er zijn meer dekjes die dat hebben.
Die staat echt super op jouw pony
Pony? Ze is een paard hoor. Ze is 'maar' 1.60m maar toch echt een paard.
Maar bedankt voor het compliment.
Sorry!