Wie heeft er een BR event shabrak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ziolette

Re: Wie heeft er een BR event shabrak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:11

Ik ben er erg tevreden over, ik heb de beige/zand-kleurige in dressuur en VZH en de oldpink, de maple red, de donkerbruine, de grijze en de lichtblauwe ook in dressuur Clown .

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:28

ik heb 1 br een donkergroene zeeeeer te vrede over alleen jammer dat ie btje te klein is verkeerde maat gekocht

en ik heb zo'n zelfde sorrt dekje van lamicell oranje zelfde matriaal stof,.... vind het met idd 1 woord geweldig!!!!

ga er nog meer bij kopen:
beige br , bordeaux br, en de roze br

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:52

Ik!
Ik heb een roze met een grijze rand en in het grijs Quiny haar naam erop geborduurd:
Afbeelding
(Haar naam staat aan de andere kant)

En binnen een paar weken krijg ik mijn BR Event Belgentopic-dekje Haha!
Dat is een bruine BR event met het Belgentopic logo op Clown
Afbeelding
Afbeelding
Lovers
Iedereen heeft grijs met blauw of bordeaux met oker, maar ik heb lekker bruin met lichtblauw Vork

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 19:45

Ikke heb er ook pas eentje gekocht Bloos
De lichtblauwe met donkerblauwe rand Haha!
Ik vind em echt super! Blijft goed liggen, en neemt het zweet goed op.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 00:00

Wat ik trouwens erg opmerkelijk vind, is dat ze bij de ruitershop hier 27 euro kosten, bij piaffe ruitersport 23 en bij divoza 26.. Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:32

Ik had mn bestelling bij piaffe al binnen gehad( 4x HH curly dekjes, errug leuk, voor mij en mn moeder) en had de verleiding voor het rose BR event dekje kunnen weerstaan

maar.....ik moest ff wat bij divoza bestellen en je raad al wat ik ook heb meebesteld Bloos

juist: het rose BR event dekje Haha!

heb m volgende week als t goed is, hij is voor mn nu 2 jarige zwarte merrie bedoeld, maar mn stoere bruine ruin krijgt hem ook op voor die tijd Haha! issie echt homo Clown

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:30

Siegje schreef:
Wat ik trouwens erg opmerkelijk vind, is dat ze bij de ruitershop hier 27 euro kosten, bij piaffe ruitersport 23 en bij divoza 26.. Knipoog

Een ruitersportzaak hier in de buurt vraagt zelfs 29 euro 95 voor het dressuurdekje! Dat BR dat goed vindt, dat iedereen zo'n verschillende prijzen vraagt voor het dekje. Wordt in ieder geval goed winst mee gemaakt, heb ik zo het idee.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:09

Jah best apart...
Die curly dekjes trouwens..die vind ik er op de foto niet mooi uitzien, maar misschien zijn ze in het echt wel heel erg leuk...heb je er misschien al een foto van?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:43

Siegje schreef:
Jah best apart...
Die curly dekjes trouwens..die vind ik er op de foto niet mooi uitzien, maar misschien zijn ze in het echt wel heel erg leuk...heb je er misschien al een foto van?

heb de bordeaux curly op mn 2 jarige gehad, die foto's komen vd week, maar dat was natuurlijk zonder zadel

de groenige en oranje zijn voor mn moeder dus die liggen nog netjes verpakt te wachten tot dr verjaardag
de lichtblauwe heb ik al mee gereden en vind ik super!
zal er binnenkort een foto van maken
hij past supernetjes onder mn zadel! is tenminste groot genoeg en blijft ook goed liggen en ziet er leuk en netjes uit!

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:11

we hebben er ook eentje en ze blijven netjes zitten vind ik!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:22

Afbeelding
Ook ik heb de chocobruine met lichtblauwe rand. Ben er heel erg tevreden mee! Alleen vind ik jammer dat het koord bij de singel doorloopt, die slijt dan zo gauw. Maar goed, er zijn meer dekjes die dat hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:13

Ik heb gisteren een nieuwe beige gekocht met een bruine rand, ook heb ik er van BR de beide bandages bij.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:04

Vind ze ook erg mooi, vooral de beige en donkerblauwe met witte rand. Jammer alleen dat de meeste niet echt mooi staan op een nog grijze schimmel Verdrietig

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 23:48

Maroush schreef:
Vind ze ook erg mooi, vooral de beige en donkerblauwe met witte rand. Jammer alleen dat de meeste niet echt mooi staan op een nog grijze schimmel Verdrietig

Ik weet wel zeker dat ze bordeaux rode wel mooi op een schimmel staat! Haha!

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 08:45

Ik vind het ook onwijs mooie dekjes!

Ooit wil ik er nog een kopen maar ik zou echt niet weten welke kleur dan Tong uitsteken
alle kleuren vind ik mooi, de combinaties ook!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:20

Siegje schreef:
Maroush schreef:

Ik krijg dan altijd zo'n sinterklaaspaard-idee en vind dat gele randje ook wat minder Clown *ik zeur verder niet hoor Schijnheilig*

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:43

Maroush schreef:
Citaat:

Ik krijg dan altijd zo'n sinterklaaspaard-idee en vind dat gele randje ook wat minder Clown *ik zeur verder niet hoor Schijnheilig*

Dat vind ik ook... alleen is mijn bijrijdster helemaal weg van rood en bordeaux dus heb ik hem voor haar gekocht... Zij is dus ook de enige die ermee rijdt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:23

porscherider schreef:
Afbeelding
Ook ik heb de chocobruine met lichtblauwe rand. Ben er heel erg tevreden mee! Alleen vind ik jammer dat het koord bij de singel doorloopt, die slijt dan zo gauw. Maar goed, er zijn meer dekjes die dat hebben.

Die staat echt super op jouw pony Vingers aflikken

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:38

vonneke schreef:
Ik heb gisteren een nieuwe beige gekocht met een bruine rand, ook heb ik er van BR de beide bandages bij.

eej toevallig, ik heb toen het blauwe dek gekocht met beige rand, heb hem vandaag op gehad, en is echt heel sjiek, heb er dan de blauwe BR bandages bij, en heb zo'n bontje voor onder je zadel, en is dezelfde kleur als die beige rand, echt een heel sjiek geheel zo Lachen en hij bleef erg fijn liggen, denk dat ik er nog wel een ga kopen, ze zijn helemaal niet duur Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:41

rockey schreef:
[naam] schreef:

eej toevallig, ik heb toen het blauwe dek gekocht met beige rand, heb hem vandaag op gehad, en is echt heel sjiek, heb er dan de blauwe BR bandages bij, en heb zo'n bontje voor onder je zadel, en is dezelfde kleur als die beige rand, echt een heel sjiek geheel zo Lachen en hij bleef erg fijn liggen, denk dat ik er nog wel een ga kopen, ze zijn helemaal niet duur Lachen

gho waren wij toen niet samen weg?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:15

rockey schreef:
vonneke schreef:

gho waren wij toen niet samen weg?
[/quote]

verrek nu je het zegt Vork
[/quote]

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:15

rockey schreef:
vonneke schreef:

En waar blijven de foto's Schijnheilig ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:49

Zodra de vriendin van mijn broer de camera teruggeeft maak ik foto;s

het grote voordeel vind ik dat BR als een van de weinige merken zo slim is om dezelfe kleur bandages erbij te maken!!

echt super fijn

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:09

Mientjeuh schreef:
porscherider schreef:

Die staat echt super op jouw pony Vingers aflikken

Zij zijn groot en ik is klein! Pony? Ze is een paard hoor. Ze is 'maar' 1.60m maar toch echt een paard. Knipoog Maar bedankt voor het compliment. Lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:27

Bloos! Sorry!
Ik was nog aan het twijfelen wat ik zou schrijven, blijkbaar had ik het dus fout Clown