Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
batje schreef:Ik ben nu al een paar keer de zolen van mn kistjes in een modderig weiland kwijtgeraakt. Nu rij ik met mijn oude Docs, die zolen zitten tenminste goed vast
Echte Nederlandse kisten in hele en halve maten. Daarnaast kun je ook kiezen voor een s, m of l in breedte (dus zitten ze altijd goed om je voeten). Hij heeft een winkel in Amsterdam en ze kosten €85,-. Bij mij op stal rijden ook twee meiden met kisten en het bevalt hen prima, als ze eenmaal ingelopen zijn het lekkere stevige schoenen die lang meegaan.Rytir schreef:Nou, voor degene die geintresseerd zijn in kisten; mijn vader verkoopt ze!Echte Nederlandse kisten in hele en halve maten. Daarnaast kun je ook kiezen voor een s, m of l in breedte (dus zitten ze altijd goed om je voeten). Hij heeft een winkel in Amsterdam en ze kosten €85,-. Bij mij op stal rijden ook twee meiden met kisten en het bevalt hen prima, als ze eenmaal ingelopen zijn het lekkere stevige schoenen die lang meegaan.
Mocht iemand naar aanleiding van dit topic geintresseerd zijn in kisten, stuur mij gerust een pm!

.
Ze zijn dus nog heel erg mooi
chipieke schreef:euh .. stomme vraag misschienMaar wat zijn kistjes?
Toydoll schreef:Ik heb ook nog kisten te koop mt 38/39 wegens te klein gekochtZe zijn dus nog heel erg mooi
gabyfedde schreef:Toydoll schreef:Ik heb ook nog kisten te koop mt 38/39 wegens te klein gekochtZe zijn dus nog heel erg mooi
Welke maat staat eronder dan?