als jij je prettig voelt bij haar manier van lesgeven.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als jij je prettig voelt bij haar manier van lesgeven.
Mirjammie schreef:
Even nog wat meer informatie:
Degene die mijn les gaat geven rijdt zelf M2 dressuur, ze geeft al regelmatig groepslessen, van beginner tot wat meer gevorderd. Dit jaar wil ze de eerste fase van de ORUN opleiding gaan doen.
Met mijn oude verzorgpaard had ik altijd een half uur priveles voor 12,50 euro van een instructrice die de ORUN volledig doorlopen had, dat dat echt goedkoop was besefte ik later pas!Jammergenoeg woont ze in Zeeland, en staat Odette in Driebergen!
Nog meer mensen?
khorizon schreef:Ik betaal €10,- voor een half uur.
Mijn instructrice is niet gediplomeerd maar rijd zelf ZZ-zwaar.
Heb nu 6 lessen gehad en we gaan met sprongen vooruit.
Ze geeft echt heel goed les en ook leuk. Erg enthousiast.
Hiervoor 2 gediplomeerde intructrices gehad betaalde toen €13,- voor een half uur.
Bij de eerste leerde je weinig en de tweede was redelijk goed.
Ben heel blij met mijn huidige instructrice (stalgenoot)
Makima gaat steeds beter. En ik ga steeds netter zitten.
)

Kieffer schreef:ik betaal 36 euro voor een half uur
). Kieffer schreef:Mate&Copines in schiedam, k vind het achterlijk duur, maarja, krijg wel goed les
Kieffer schreef:ik betaal 36 euro voor een half uur
!
maar vraag €11/30minute en €20/uur
Mexx schreef:Ik betaal 10 euro voor een half uur privéles.
k betaal 15 p/u Citaat:Judithh
klinkt misschien flauw maar ik vind de manier van lesgeven daar vér beneden peil, heb je van Aad zelf les of van iemand anders?
ik heb er zelf in een grijs verleden gewerkt, en ben er nog niet zolang geleden nog geweest om te kijken..het zit namelijk om de hoek bij de stal waar ik gestaan heb, ik heb toen even staat te kijken bij een priveles, moet zeggen...er worden een hoop intressante woorden en termen gebruikt, maar alles behalve op het juiste moment en vaak ook als ze helemaal niet van toepassing zijn...