Mening gevraagd. *Poll*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paardrijden is sportief.

Ja
66 (100%)
Nee
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 66

Gamier

Re: Mening gevraagd. *Poll*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:24

Sjonniej schreef:
Bij paardrijden train je juist je rug. Ik heb al een aantal keer gehoord dat vrienden van mij met rugproblemen moesten gaan paardrijden van de fysio of dokter.

Mijn gynocoloog wilde dat alle vrouwen paardrijden als sport zouden kiezen. Het schijnt dat vrouwen die paardrijden betere bekenbodemspieren hebben waar door baarmoederverzakkingen op later leeftijd voor komen zou kunnen worden. Dus niet alleen de spieren die je ziet worden getraint maar ook de spieren die je niet zie.

Phrono

Re: Mening gevraagd. *Poll*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 22:41

Sjonniej schreef:
Bij paardrijden train je juist je rug. Ik heb al een aantal keer gehoord dat vrienden van mij met rugproblemen moesten gaan paardrijden van de fysio of dokter.

_/-o_
Daarom ben ik ook begonnen met paardrijden toen ik klein was. Ik had af en toe nog wel eens last van mij rug en wou nog wel eens met een kromme rug lopen. De dokter heeft mij (mijn ouders) toen aangeraden om te gaan paardrijden. Mijn ouders wisten toen nog niet waar ze aan begonnen Nagelbijten / Gniffelen Maar serieus, het hielp wel!