tentenkamp rijlaarzen en zadels, snel uitverkocht, goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Re: tentenkamp rijlaarzen en zadels, snel uitverkocht, goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:09

germie schreef:
Dingen verkopen die over datum zijn mag niet. Ik zou ook nooit iets kopen waar het etiket van verscheurd is.

Maar die laarzen, als je belt, kunnnen ze dan zo nakijken of ze je maat nog hebben? Zijn het laarzen van rundleer, venetoleer, of kalfsleer? Hebben ze ze ook met ritsen? Ik weet m'n eigen maten wel, maar ga niet voor niets of voor troep zo'n eind rijden.

Ze halen van alles wat naar voren, ze halen gewoon per maat er een aantal uit, ongeacht welk leer het is. Dus je moet even goed zoeken naar de laarzen die jij wilt hebben. Er staan ook genoeg kleurtjes tussen en met ritsen/zonder etc.

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:33

Ik heb ook een paar jaar gelee bij Tentekamp gewerkt, moest ook de oude verotte troep van de zolder opzoeken en dan weer een beetje op kalifatoren... Whoosh!

Ghihi en over de hoofdstellen die in de tent zelf hangen maar niet te spreken !

Qua laarzen betreft me zus heeft ook tijdens tentekamp laarzen gekocht maar ook geen afgeprijsde hoor waren gewoon normale prijs !

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:35

pokoloco schreef:
Ik heb er een jaar gewerkt.
Alles wat op de tentenkamp verschijnt ligt minstens 10 jaar eerst te rotten op de zolder
, veel spullen verschijnen ook nog op andere beurzen zoals JIM Maastricht of Equitana maar de meeste zooi wordt tijdens tentenkamp verkocht. Spullen die kapot zijn, waterschade, muizennesten of oude partijen opgekocht bij een failissement verschijnen als nieuw koopje in de tenten. Er zijn ook wel grote partijen bijvoorbeeld lijnzaadolie in de aanbieding maar moet je voor de grap eens op de datum kijken. Eerst kregen wij ook opdracht van de directie als een datum verlopen was om deze weg te scheuren van het etiket maar daar heeft onze winkelchef naderhand een stokje voor gestoken want die vond dat te gevaarlijk voor de paarden. Zo zijn er nog verschillende voorbeelden te noemen van deze uiterst slechte zaak, één ding weet ik wel, ik kom er niet meer! Wil je een echte goede ruitersportzaak bezoeken, ga dan eens langs bij Van Rijs in Zevenhuizen, hier krijg je tenminste waar voor je geld met de beste service.

vreemd dan dat ze shirtjes verkopen uit de collectie van 2004

dat heb ik voor de grap gedaan... maart 2006... nog bijna een jaar dus, dan is het echt al wel op

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:02

_Lauwtje_ schreef:
pokoloco schreef:
Ik heb er een jaar gewerkt.
Alles wat op de tentenkamp verschijnt ligt minstens 10 jaar eerst te rotten op de zolder
, veel spullen verschijnen ook nog op andere beurzen zoals JIM Maastricht of Equitana maar de meeste zooi wordt tijdens tentenkamp verkocht. Spullen die kapot zijn, waterschade, muizennesten of oude partijen opgekocht bij een failissement verschijnen als nieuw koopje in de tenten. Er zijn ook wel grote partijen bijvoorbeeld lijnzaadolie in de aanbieding maar moet je voor de grap eens op de datum kijken. Eerst kregen wij ook opdracht van de directie als een datum verlopen was om deze weg te scheuren van het etiket maar daar heeft onze winkelchef naderhand een stokje voor gestoken want die vond dat te gevaarlijk voor de paarden. Zo zijn er nog verschillende voorbeelden te noemen van deze uiterst slechte zaak, één ding weet ik wel, ik kom er niet meer! Wil je een echte goede ruitersportzaak bezoeken, ga dan eens langs bij Van Rijs in Zevenhuizen, hier krijg je tenminste waar voor je geld met de beste service.

vreemd dan dat ze shirtjes verkopen uit de collectie van 2004

dat heb ik voor de grap gedaan... maart 2006... nog bijna een jaar dus, dan is het echt al wel op

Je moet het ook niet zo letterlijk nemen he..
Niet ALLES maar wel een groot deel! Vooral de laarzen/schoenen, bitten, hoofdstellen, soms hangen er zelfs kaartjes op met de prijs in guldens Koe

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:09

ik vind het altijd wel vreemd om zulke verhalen te lezen, omdat ik er jaar in jaar uit meestal met zat spullen vandaan kom die hun geld ook nog waard zijn.
Over slechte service zal je mij niet horen uit eigen ervaringen hoor.
Vind het een prima zaak.

Alleen de dingen die je op bokt wel eens ziet, denk je van Jeetje.. niet zo best.
Maar nogmaals, ik vind het n.a.v. mijn ervaringen, geen slechte zaak!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:30

ik prijs de winkel ook niet de hemel in, maar dingen met waterschade, muizennesten en kapotte dingen zie ik daar niet liggen hor..

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:34

Wij gaan eigenlijk nooit naar Hypodrama, maar heb nu toch een paar mooie leren rijlaarzen voor een mooi bedrag, van de uitverkoop. Verder vond ik dat er niets bij was wat aantrekkelijk was geprijst.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:49

Die verhalen zijn allemaal van mensen die er vaak komen, dan maak je natuurlijk ook eerder zulke dingen mee..
Als je er bijv. 5 keer geweest bent zul je er niet snel wat meemaken..
Ik heb er echt al heel vaak slechte service gehad.. En ze proberen je ook elke keer weer het duurste aan te smeren..
Ken ook heel veel mensen die slechte ervaringen met de winkel hebben..

En ik heb wel al heel vaak slechte artikelen gezien, dat zijn wel meestal die goedkope dingen in de 5 euro hoek enz. Dus de prijs is er dan vaak ook naar! Maar zie ook vaak dingen waarvan ik denk, die moet je weggooien niet voor zo'n hoge prijs verkopen!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:50

Ik ben er vandaag geweest, en heb de zadels goed bekeken. Ze zagen er zeker niet slecht uit, heb geen schokkende dingen gezien, ook geen beschadigingen, etc. De zadelmeneer was ook erg behulpzaam en niet te beroerd om iets op te zoeken (in tegenstelling tot een aantal anderen daar...) Er liggen zeker mooie zadels tussen.
Laarzen heb ik niet naar gekeken, maar ik heb er wel vorig jaar een paar gekocht die flink afgeprijsd waren. Was echt niets op aan te merken, ik heb Petrie Perfects gekocht.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:20

Ik ben ook geen Hypo-fan, ondanks dat ik gisteren toch even wat gekocht heb. (de 3 dekjes voor 25,- waren wel aardig)

Maar de rest is echt troep, zowel de kwaliteit als hoe het eruit ziet.

De laarzen heb ik vorig tentenkamp gekocht, mijn maat was er toen niet en is nabesteld en ik kon na 1 week de laarzen voor 169,- in mijn maat ophalen. Daarover heb ik niets aan te merken. Overigens de aanbieding is de de Petrie goedkoopste en de Windsor, dus de gecoate versies

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:29

Auky schreef:
ik vind het altijd wel vreemd om zulke verhalen te lezen, omdat ik er jaar in jaar uit meestal met zat spullen vandaan kom die hun geld ook nog waard zijn.
Over slechte service zal je mij niet horen uit eigen ervaringen hoor.
Vind het een prima zaak.

Alleen de dingen die je op bokt wel eens ziet, denk je van Jeetje.. niet zo best.
Maar nogmaals, ik vind het n.a.v. mijn ervaringen, geen slechte zaak!

Tja, ga jij er maar eens een keer met tentenkamp werken, dan praat je wel anders Clown Ik heb er ook 1 keer gewerkt, en nu dus nooit meer. En zo zijn er vele met mij, die weten hoe het allemaal in elkaar zit.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:17

Ik heb er ook een zadel gekocht, en de andere zadels goed bekeken. De zadels zien er goed uit, ze hebben een licht beschadinging of aparte kleur, waardoor ze niet meer verkocht worden (iig niet makkelijk), dus koop je ze nu voor de helft van de prijs (ongeveer).

De zadels zijn zeker niet duur, de zadelmaker is erg behulpzaam (mocht gewoon mijn zadle uitproberen en mee rijden, en als ie niet paste kon ik hem terugbrengen).

Ik heb er ook gewerkt (full-time), en ken nu nog een aantal mensen die er werken.

Er ligt idd qua leerwerk ook rotzooi tussen, maar dat zie je toch? je ziet toch zelf wanneer leer is uitgedroogd of als het goedkoop leer is?

Als je een beetje goed kijkt, kan je de leuke dingen er zo tussenuit pikken, en ik heb er een fijn zadel vandaan voor weinig...

succes ermee

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:42

ik heb er mijn leren rijlaarze ook vandaan. en de heb ik zo;n 2 jaar gelede gekocht.. en ze zijn ngo steeds goed.
wat betreft die tentenkamp.. tsja der zit idd vaak rotzooi tusse. ik koop er dan ook nooit bijzondere dingen..
toevallig woensdag 3 dekjes gehaald. even goed gecontroleerd voordat ik ze kocht.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:09

Ik ben er nu 1 keer geweest namelijk afgelopen herfst.
Ik heb toen thermolaarzen gekocht en ook een neon-geel dekje!

Ik vond de bediening wel vriendelijk maar het was op zaterdag namiddag en het was erg rustig toen.

Mijn thermo-laarzen zijn echt niets waard geweest. Nu na 5 maanden is de hele achterkant bij mij gescheurd. Ook ginger18 had daar thermolaarzen gekocht en die heeft al aan de binnenkant van je been de bescherming weg moeten halen omdat die losraakte!

Het dekje wat ik gekocht heb ik gewoon net zoals alle andere dekjes dus goede kwaliteit en het past ook goed.

Ik zal er alleen niet snel nog naartoe gaan, dan kan ik beter even langs de iets duurdere winkel in tlburg gaan.

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 09:01

niet alles is rotzooi maar je moet wel goed op de prijzen letten.
ik heb kort geleden daar namelijk een fleece deken gekocht voor 49,95 in de winkel. deze deken zag ik nu ook in het tentenkamp, dus ik was benieuwd wat hij nu kostte, hing er een bordje boven: van 59,95 voor 49,95

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 13:18

Nou nou, er word idd nogal overdreven gereageerd hoor. Alle winkels hebben oude troep, logisch, je krijgt niet alles verkocht. Dan is JUIST zo’n tentenkamp een mooie oplossing om je oude troep weg te krijgen? (Denk bv bij kleding aan outlet winkels!) Bovendien net zoals Prakkie al zegt, je ziet toch zelf wel wanneer spullen niet goed zijn, dan koop je ze gewoon niet heel simpel. Een hoofdstel dat groen/wit ziet van de schimmel hoeft niet het einde van het hoofdstel te betekenen, sterker nog, een likje vet erover en hij ziet er weer prima uit! Ik heb er 5 jaar gewerkt, en ik heb zelf een paar mooie oude hoofdstellen opgeknapt en zelf gekocht. Mij hoor je niet klagen. Vind ik iets niet goed, dan koop ik het toch niet?
Dat de laarzen in een nieuwe verpakking moeten, dat is toch niet zo heel erg raar? Je kan als winkel zijnde niet laarzen verkopen in een doos die uit elkaar valt? Laarzen gaan jaaaren mee, al jaren zijn er dezelfde modellen, wat maakt het dan uit dat je laars 10 of 1 jaar oud is, hij is toch nog nieuw, en niet gebruikt?

roxamazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:41

waar kan ik STA- RHO ? vinden??

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:52

In rhoon... Moet je ff via google zoeken naar het adres Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 15:30

Ik heb er al 2 x leren rijlaarzen gekocht, een keertje toen ik 14 was Clown en ater nog een keer met mn 17 ofzo. Ik moet zeggen dat ik het niet wist van de zadels, maar een bruine county voor nog geen 900 euro vind ik wel heel aantrekkelijk hoor!! Daar zou ik best even voor op en neer rijden!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:15

Ik ben woensdag ochtend geweest en het was nog redelijk rustig en zelfs een soort van gezellig.

Had nog wat grappigs bij de rijbroeken, ik stond net m'n maat er uit te vissen, toen ik in stereo: "Kan ik u misschien helpen?" hoorde.
Zowaar 2 medewerksters tot mijn beschikking Haha!

Ik heb weer schandelijk veel uitgegeven, maar ben wel tevreden met m'n spulletjes.

Maar dinsdag waren m'n rijlaarzen binnen bij de ruitersport zaak bij ons op het dorp, dat soort dingen bestel ik liever daar.
M'n zadel ook, als er wat is doen ze absoluut niet moeilijk en het is lekker dichtbij.