ANKY pad= aanrader?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vannie

Re: ANKY pad= aanrader?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 09:40

ik ben echt verslaaft aan die anky pads ik rij alleen nog maar met die pads, voor mij geen andere dekjes meer.
ik heb ook echt bijna alle kleuren (erg he)

bij mijn zusje blijven ze ook niet netjes onder het zadel liggen
hoe dat nou precies komt geen idee.
ik zou zeggen koop er gewoon een en je merkt het vanzelf blijft hij niet netjes liggen dan verkoop je hem gewoon weer toch!

en die namaak pads die zijn toch net effe anders als die anky pads hoor
ze later mindergoed zweet door enzo, materiaal is net even anders
ze zijn denk niet verkeert hoor maar ik denk wel dat die anky pads net even beter zijn.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:11

Ik heb er twee en ben er ook helemaal blij mee!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:22

ik rij met mn bijrijdpaard met een BR pad, heb ook met ankypad gereden, zelfde paard zelfde zadel, lag voor geen meter die pad en na een paar x wassen zat ie vol pluisjes Scheve mond

die van BR blijft perfect liggen en na t wassen nogsteeds even mooi Lachen
Afbeelding

BR Polypad zadeldek (BI163019)

Een pad voor onder het zadel van BR.
Verschuift absoluut niet en is ideaal in het gebruik.
Zonder lussen of riemen.
Onder het zadel te leggen als chabrak, zadel erop en rijden maar.

Kleuren: beige met donkerbruine bies, zwart met grijze bies, wit zonder bies, chocolade met lichtblauwe bies
Maten: full
€25,95

met dank aan http://www.piafferuitersport.nl Knipoog

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:25

Wat raar bij mij komen ze nog steeds mooi uit de was (zijn allemaal al iets van 10x gewassen)

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:42

ik was ze ook regelmatig en komen er altijd weer net zo mooi uit Ja
misschien niet goed gewassen?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:07

Bij mij blijft ie echt mooi hoor en bij iedereen die ik ken...
Ik ken ook een paar mensen met BR pads die vind ik voor geen meter liggen, maar dat ligt ook aan de bouw van je paard enz..

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:10

Ik heb die van mij al wel 50 x gewassen en ik heb nog geen enkel pluisje! Zw blijven super mooi qua vorm, qua kleur, echt helemaal top. Anky heeft geen bandages en die gaan ze ook niet leveren.

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:18

Ik heb er ook 1 oude model, maar vind het echt helemaal niets, hij schuift, als ik hem in mijn zadel duw om de schoft vrij te maken zakt ie net zo hard weer terug.Nee ik hoef er niet meer.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:53

Ik heb er twee.
Ik rijd twee verschillende paarden, met op allebei en goed passend zadel. (ik moet dood omvallen als het niet zo is)
Bij paard 1 ligt het perfect, schuift niet en niks en bij paard 2 is het een crime. Na een half uur moet ik gewoon afstappen, omdat ik anders helemaal geen pad meer onder mijn zadel heb liggen. Ik vind het echt verschrikkelijk.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:43

Ik heb er geen nare ervaringen mee.. Maar het hoeft van mij ook niet meer zo'n ANKY pad.. Het is niet iets specialers dan een andere pad.. sterker nog de ECHTE polypad's zijn wel super..

Ook heb ik super ervaring met de BR pad.. En deze zijn de helft minder in geld..

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:30

Ik heb zelf 1 anky pad en ben er zeer tevreden over. Het nieuwe model, hij blijft fijn zitten onder mijn zadel, en neemt heel goed zweet op! Wassen is ook geen probleem, heel toevallig zit ie nu in de wasmachine. Ik ga er zeker meer van kopen, alleen jammer dat ze redelijk aan de prijs zijn. Overigens heb ik de BR pad ook, heeft ook een fijne binnenkant die zweet goed opneemt, maar is wel een stuk dikker dan de anky pad en blijft wat minder goed zitten bij mijn zadel... Denk omdat ie wel erg dik is.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:42

Het model is echt onmogelijk als je een paard hebt met een beetje flinke schoft. Er zit gewoon geen fatsoenlijke ruglijn in, trek je 'm aan de voorkant in de kamer, dan krijg je aan de achterkant plooien of een strakke rand, waardeloos! Jammer, want het materiaal op zich spreekt me best aan.

Ik heb het al eerder gepost, maar nogmaals: op deze jongen zullen ze vast wel goed liggen!

Afbeelding

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 18:56

Nou, ik weet nu echt niet of ik er een moet kopen ?Hoor veel negatieve verhalen! Maar welke (poly)pad is nu de beste? Anky of merkloos of HH?

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:57

ik ben erg tevrede over mijn anky pad.

Met wassen blijft hij ook erg mooi alleen 1 nadeel vind ik dat die naden niet goed schoon worden. Daar blijft hij namelijk vies.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 18:58

Oh ja, en ik wil niet zo'n mega groot dekje, welk polypad valt het kleinst??

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:04

De prijs van de Anky is denk ik zo duur omdat er een labeltje van Anky opstaat. Ik vind die dekjes wel mooi ofzo, maar vind het te duur, voor die prijs kun je wel 3 of4 dekjes van kopen.

Dat is mijn mening hoor Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:29

Ik heb er nu zo'n maandje eentje en ik vind het echt super! Mijn paard is minder nat onder het dekje na het rijden en ze drogen en wassen veel makkelijker dan de andere dekjes die ik heb.

Bij andere dekjes kruipt er altijd zo veel stof en haar tussen de naden, bij die Anky's s dat dus niet meer waar en blijft mijn moeders wasmachine ook langer schoon Tong uitsteken

Ik vind ze ook net de juiste dikte hebben, want die van BR of Lamicell ofzo vind ik net matrassen, zo dik zijn ze....

Ik vind de prijs ook wel hoog, maar het is echt super kwaliteit en dara betaal je nu eenmaal voor.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:56

Anky pad vind ik te duur voor het geen er geleverd wordt.
Ik heb mensen bijna zonder pad uit de cross zien komen. Misschien alleen geschikt om te dressuren? Bloos

De polypads vind iksuper.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met rambo pads. Daar heb ik ook heel goede dingen over gehoord.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 20:01

In welke online winkel kan ik het beste een anky pad bestellen en wat is de prijs? En weet iemand een foto van alle kleuren?

Eskigirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:10

Ik heb zowel de Anky pad als de pad van Harry's horse maar ik vind die Anky pads geweldig. ze schuiven bij mij absoluut niet. het is alleen jammer dat ze zo duur zijn.

Die pads van Harry's horse zijn wel goed en mooi maar aan die lusjes heb je niks. je kan de singel stoten er niet door doen omdat die lusjes te ver naar voren liggen.

en waar is dat kleine lusje boven op de pad????? ik zou niet weten hoe je dat nou zou moeten vast maken.

Groetjes mandy

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:20

de kleine lusjes zijn om aan het ringetje onder het "rokje" vast te maken.

Ik heb hier iets van 4 pads zowel oud als nieuw model en na het wassen verschoof er geen meer.

De pony van mijn dochter is ietwat week in de rug en heeft een schoft maar de pad ligt er harstikke netjes op.
Idem met de rambopads.
De pads worden zowel onder een dressuurzadel als veelzijdigheidszadel gebruikt zonder problemen. Qua wassen blijven ze hatstikke mooi, ze worden hier na gebruik geldroogd, geborsteld en dan gewassen en niets geen pluizen of wat.

Ander alternatief is bijv. de leatherfeel van Eskadron zeer fijne dekjes maar ook met een prijskaartje.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:49

Ik heb er 2, oud model, maar bij mij schuiven ze niet. Ik vind het fijne dekjes en ze blijven ook mooi.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 22:24

Maar waar kan ik het best een ankypad online bestellen?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 08:14

Ik had er 2, was er in het begin lyrisch over maar ze gaan idd schuiven, misschien niet direct maar zeker na een of 2 keer wassen. Mijn merrie kreeg na enorme schuurplekken achter het zadel, en meer stalgenoten heb ik erover gehoord! Absoluut onacceptabel voor zulke dure dekjes, bij mij komen ze er niet meer in.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 10:37

Moet ik nu een ankypad kopen of niet?