Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phynix schreef:Mexx2, die man heeft er 2 paarden gekocht, omdat het bij de eerste al mis ging. Het paard dat hij daar kocht spoorde gewoon niet. Levensgevaarlijk om op te rijden en het beestje bleek achteraf ook pas 3 jaar te zijn. Omdat die man een beginners is, was het dus niets voor hem en heeft hij het paard uiteindelijk ingeruild. Dus het was meer noodzaak dat hij daar 2 paarden vandaan heeft gehaald.
Het verhaal dat ze de paarden daar platspuiten voor een bezichtiging heb ik dus ook gehoord en vermoed men van dat het bij die man ook is gebeurd.
Phynix schreef:Zoals ik het verhaal ken, is ook BM stables fout bezig door de echte leeftijd van het paard achter te houden. En vind niet dat de ervaring van een ruiter het kopen van een paard moet belemmeren. Elke leek moet gewoon met een beetje goed vertrouwen een paard kunnen kopen! Ik geef alleen antwoord en daarbij dus de verhalen. Dat wil nog niet zeggen dat het een foute stal is. Als jij goede ervaringen ermee hebt is dat toch mooi
Phynix schreef:Over BM stables in Breda hebben we het dus over he??!!! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ken wel 2 mensen die er zijn geweest. 1 wilde daar paarden gaan rijden. Zij was er errug ontevreden over, kreeg allemaal gezeur. Niet dat het voor jouw situatie iets uitmaakt.
Ook ken ik iemand die er een paard heeft gekocht, of 2 al ondertussen. Ook hij is er niet over te spreken, omdat hij slecht geinformeerd zou zijn en informatie is achter gehouden.[b] Verder ken ik dus wat minder positieve verhalen van mij bij op stal, maar dat zijn meer 'wandelgangen-verhalen'.
Phynix schreef:Om te beginnen heb ik er geen oordeel over, want ik ben er nog nooit geweest. De vraag was wat men ervan vond en ik vertel alleen over de verhalen die ik heb gehoord. En ik weet genoeg over het verhaal om te weten dat die man niet tevreden was!