pompom schreef:Ik zou hem op een uiterst vriendelijke manier vragen wat nu de bedoeling is(met een glimlach op je gezicht kun je iemand harder aanpakken dan door kwaad te worden }> )
Daarna duidelijk maken dat het voor jou niet leuk is om constant aagesproken te worden door hem.
Dus hij komt eraan .....jij tovert een Haha! op je snuit
B.V Ik weet dat U(ga vooral Uwen en meneeren bij dit soort Clown ) dol bent op mijn paard maar dit paard is van mij en ik laat hem ten eerste niet door zomaar iemand rijden en ik vertel u nu voor de allerlaatste keer dat ik mijn paard niet verkoop.
Mannetje gaat natuurlijk jengelen....
Jij Haha! Ik hoop echt dat U ermee stopt om te lastig te vallen met deze vragen want het begint me nu echt te irriteren,ik heb gezegd dat ik mijn paard nooit door u laat rijden en hem zeker niet aan u verkoop
Mannetje jengel...
JIj Haha! Prettige dag nog verder Doei, doei en gaat verder met wat je aan het doen was....
Verder maak je wel duidelijk aan iedereen die het maar horen wil dat je hem doodziek bent met dat gezeur over jou paard!!!!
Amen!
Ik zou ook 1st vriendelijk blijven maar daarna echt naar de stalhouder gaan, dit kan zo niet doorgaan! Ik ben echt nu al kwaad, ik heb echt respect voor je dat je je geduld zolang kan bewaren, ik was allang al uitgebarsten en had hem de huid vol gescholden!