ORUN opleidingen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Re: ORUN opleidingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:18

Daffodil zei dat idd, maar ik vind dat niet... ik heb in dezelfde cursus meegedaan als Daffodil en mijn paard was destijds net L2.
Hij is juist gaande weg tijdens de cusus beter gaan lopen.
Of de cursus zo zwaar is, nee dat denk/vind ik niet, maar denk wel dat je erop moet letten dat je ruime eravaring hebt met het rijden van "vreemde" paarden, hier werden de meeste namelijk op 'afgestraft.'

daffodil

Re: ORUN opleidingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:21

Wat ik bedoelde is dat je voor de cursus genoeg hebt aan L1 + 1 en dat is dus verreweg onvoldoende om deze cursus met goed gevolg af te leggen. Ervaring in vreemde paarden is belangrijk maar als je zelf "slechts" L1 +1 bent en ook niet hoger gereden hebt, maak je de kans van slagen voor jezelf erg klein.....maar goed dat is mijn mening.

En zwaar, nee dat is de cursus niet of je moet het gruweljik laat thuiskomen als zwaar ervaren (ik wel....), maar er wordt toch wel het nodige niveau van je verwacht en dat heb je echt niet met L1 +1.....

Ik heb de botte pech gehad dat mijn paard een blessure opliep aan het begin van de cursus en dus naar een ander paard op zoek moest. Dat helpt niet echt om dan een "gevorderde" combinatie te laten zien. Tijdens het examen had ik dat paard precies drie maanden en dat was dus niet genoeg.... Inmiddels mag ik met deze M starten dus wie weet ga ik nog een keer een her doen. Vond de cursus nog steeds niet beter en "meer" dan de basiscursus hoor, want daar heb ik veel meer geleerd!