te groot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

Re: te groot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 10:07

yarrah schreef:
Te groot ben je nooit voor een paard/pony. Ik ken genoeg mensen die groter zijn dan jou en ook nog een kleiner paard hebben. Het maakt voor het paard/pony niet veel uit of je groot of klein bent. Het maakt jou wel onzeker of het wel mooi lijkt. Hoe kijken de andere mensen er tegen aan. Ik ben zelf bijna 1.80 en mijn paard is 1.59. Tja,.. voor veel kritische mensen zou ik te groot zijn, nou,... ik zal je zeggen ik heb er dikke schijt aan wat een ander denkt. Ik heb een heerlijk paard we kunnen het prima met elkaar vinden. Dat is iets wat de ander niet weet, maar ook niet belangrijk vind. En plaatje moet kloppen voor hun... voor mij is het dikke onzin!

Nog een grappig detail: Toen ik mijn paard kocht schrok de verkoper best wel een beetje van mijn lengte en verontschuldigde zich meteen dat hij wel een stukje zou groeien hij was toen 4.5 jaar oud. Het was moeilijk om de verkoper duidelijk te maken dat mij dat niet boeide en dat ik bewust geen groot paard wou hebben....zucht...Lachen.

hihi,
de grote maakt me ook niet uit zolang het beesje er geen last van heeft maar wat ik hier zo hoor van alle mensen kan het prima, en ik vind kleine paardjes ook een stuk fijner...persoonlijk dankjewel voor je reactie!