wendiiY schreef:ok ik vin dit egt Onzin
hy moet gnw kunne plasse waneer hy wil vind tik
als ik zeg ga plasse dan doe j t togh ook nii![]()
kusjeeeee
En kun je ook normaal schrijven? Msn taal wordt hier niet gewaardeerd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wendiiY schreef:ok ik vin dit egt Onzin
kusjeeeee
Ophelia schreef:wendiiY schreef:ok ik vin dit egt Onzin
kusjeeeee
En kun je ook normaal schrijven? Msn taal wordt hier niet gewaardeerd
wendiiY schreef:zo rustig maar hoor je ken het togh ook gewoon vrage je vlieg me gelyk aan![]()
ik zeg al nix meer hoor
Ineke2 schreef:wendiiY schreef:zo rustig maar hoor je ken het togh ook gewoon vrage je vlieg me gelyk aan![]()
ik zeg al nix meer hoor
Ophelia vraagt het gewoon normaal hoor, naar mijn inziens. Jij reageerd meteen zo aangebrand...
Lees eerst de boktregels eens, dan zie je dat msntaal hier inderdaad niet mag....

Ophelia schreef:Ehm WendiiY, als je je aanmeld bij bokt wordt er gevraagd of je de regels door wilt lezen. Eén van die regels is, dat je geen msn taal mag gebruiken, dat wordt nl als storend ervaren. Als je dan evengoed in msn taal tikt, dan krijg je daar een reactie op. Het is niet mijn bedoeling om je "aan te vallen", maar ik vind het gewoon heel vervelend dat mensen, ondanks dat ze de boktregels hebben gelezen, evengoed deze vreselijk irritante manier van schrijven toepassen. Dus bij deze, ik vloog je niet aan, maar maakte je alleen attent op een, als het goed is, bij iedereen bekende regel. En een tikje aangebrand reageerde je wel hoor

???
Wendy15 schreef:Zijn er serieus mensen die hun paard dit geleerd hebben?? Lijkt me sterk.. Zelf kun je toch ook niet op commanda plassen. Waarom zou een paard dat wel kunnen dan?
Misschien dat het idd kan hoor, maar vraag me toch wel af hoe...
.
Wendy15 schreef:Zijn er serieus mensen die hun paard dit geleerd hebben?? Lijkt me sterk.. Zelf kun je toch ook niet op commanda plassen. Waarom zou een paard dat wel kunnen dan?
Misschien dat het idd kan hoor, maar vraag me toch wel af hoe...
Citaat:En ik ben al zindelijk hoor, ik ga echt niet zomaar op momenten dat ik wil. (Zo zoek ik eerst een wc. En in lessen / lezingen / films / theatershows etc wacht ik meestal de pauze af.)
Citaat:ik vind dat je ze gewoon moet laten mesten of plassen waneer ze moeten willen wij toch ook!
maar als jij het je paard wil leren heel veel succes zal je wel nodig hebben
Citaat:een paard kun je dit wel degelijk leren, doen ze in oostenrijk ook daar poepen ze alleen als er een vrouw in de stal komt die ze achter in de box stuurt na verloop van tjd weten ze het gewoon als zij in de box komt mogen we peopen en anders niet!
justicehcb schreef:ik vind dat je ze gewoon moet laten mesten of plassen waneer ze moeten willen wij toch ook!
maar als jij het je paard wil leren heel veel succes zal je wel nodig hebben
. Maar als wij van een wedstrijd finishen is het wel heel fijn als ie plast zodat zijn hartslag nog lager is. Troeta schreef:Ja daarvoor ligt dat stro er toch?
Vreemd trouwens als een paard niet durft te plassen ergens. Denk dat dat toch een resultaat is van mensen die ze commando´s aan willen leren.
. STuk vriendelijker dan menig iets dat ik op dressuur/springwedstrijden of andere zaken zie.
Blue_Star schreef:kan je misschien eens dat stukje van BIT kopieeren hier?
of een site waar ik dat kan vinden
ben er een beetje in geïnteresseerd