Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GeJe schreef:Vanaf morgen met de nieuwe Safestyle beugels. Weet nog niet hoe ze bevallen, maar dat kom ik uiteraard wel vertellen hier![]()
Odessa1 schreef:GeJe schreef:Vanaf morgen met de nieuwe Safestyle beugels. Weet nog niet hoe ze bevallen, maar dat kom ik uiteraard wel vertellen hier![]()
Ik had deze ook al gezien. Idd graag laten weten hoe ze bevallen! Ben heel benieuwd!
Odessa1 schreef:Even off topic, wat duur zijn die bij Divoza zeg, bij de ruitersportzaak hier in de buurt kosten ze € 115,00 bij Divoza € 139.95!!!!!! Dat scheelt nogal. Zeker als de transportkosten er ook nog bij komen.
cissie schreef:Odessa1 schreef:Even off topic, wat duur zijn die bij Divoza zeg, bij de ruitersportzaak hier in de buurt kosten ze € 115,00 bij Divoza € 139.95!!!!!! Dat scheelt nogal. Zeker als de transportkosten er ook nog bij komen.
Heb gewone beugels als uhmm 13 jaar ofzo dezelfde zijn prima hoor en zien er nog nieuw uit, af en toe nieuwe blokje erin en klaar, maar omdat ik reuma in mn knieen/heupen heb ben ik aan het sparen voor die hierboven genoemd worden dat lijkt me veel prettiger!
Heb ze ook bij divoza zien liggen voor 139.95 bij andere ruitersport zaken ook rond de 134,95 alleen bij Equitana zag ik ze voor 115,00.
Odessa bij welke winkel heb jij ze voor 115,- gezien?

[/quote]
..... oliebol zeg
GeJe schreef:Vanaf morgen met de nieuwe Safestyle beugels. Weet nog niet hoe ze bevallen, maar dat kom ik uiteraard wel vertellen hier![]()
http://www.deruyterij.nl/site/images/sa ... .gif[/img]
weslyjune schreef:Ik rij met extra brede/lange? beugels... voor de endurance. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen 100 km rijdt (ahum nog lang niet dus), maar ze zaten bij mijn zadel (ROC) en schijnen HET HEERLIJKST te zijn als je heel veel en lang rijdt. In de beugels zit een soort van rubber dat licht ingedrukt kan worden wanneer je in de beugels staat (dus bij het opstuk van lichtrijden). Ik weet niet waarom, maar je merkt wel dat je aanzienlijk minder last hebt van voeten en benen met dit soort beugels.
uhhhh... en ik wou er wel een foto bij zetten, maar weet niet hoe dat moet... ze staan ook op internet, maar ik geloof dat ik hier geen site's mag propageren of wel????
sandr0 schreef:i.v.m. reuma rij ik met gpg beugels

cissie schreef:sandr0 schreef:i.v.m. reuma rij ik met gpg beugels
Ik ben niet zo thuis in beugels (heb tig jaar geleden ooit 1 paar gekocht en die hangen er nog steeds aan) maar gpg beugels zijn die ook schokdempend? of in ieder geval ontlastend voor je gewrichten?
Is er een site waar iemand me aan kan helpen om ze eens te bekijken?
Alvast bedankt!

cissie schreef:sandr0 schreef:i.v.m. reuma rij ik met gpg beugels
Ik ben niet zo thuis in beugels (heb tig jaar geleden ooit 1 paar gekocht en die hangen er nog steeds aan) maar gpg beugels zijn die ook schokdempend? of in ieder geval ontlastend voor je gewrichten?
Is er een site waar iemand me aan kan helpen om ze eens te bekijken?
Alvast bedankt!