Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mexx schreef:Ik rijd ook meestal met de bovenklep open (we hebben geen zeiltje, maar een klep) Alleen als het heel hard regent of waait doe ik hem idd dicht.
beesten zijn niet van suiker!Lisjuh87 schreef:Wij hebben hem eigenlijk altijd open maar met een hele andere reden, als je het zuiltje open hebt kunnen automobilisten achter je zien wat het paard doet, mocht mijn paard losraken en zich omdraaien dan kunnen andere dat zien en kunnen we geseind worden. Hij krijgt wel een deken op met koud/vochtig weer.
. Ik zet ze overigens aan twee kanten vast (heb geplastificeerde kettingen in de trailer). Loskomen zal dus niet zo snel gebeuren. Er zitten overigens wel 2 verschillende paniekhaken aan per ketting. Als het nodig is, kan ik hem zelf dus wel heel makkelijk losmaken. CCCCorine schreef:joyce B schreef:Bij Moenira laat ik hem eigenlijk altijd open, want die vind het eng als ik hem dicht doe.
Nagenoeg alle paarden vinden dat eng. Die van mij ook, die schrikt ook altijd als ik het zeiltje dichtdoe. Maar dan heeft ie gewoon 2 seconden pech gehad.