BabyOlie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LiekeLieke

Re: BabyOlie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:24

tuurlijk als je voorzichtig bent en je hebt geen gevoelig paard dan ga dat maar doen.. maar ik dacht dat we et erover hadde dat het voor zijn billen was.. Nagelbijten / Gniffelen waar altijd minder haren zitten en het dus ook een stuk gevoeliger is dan een paard met een dikke wintervacht op zijn buik Wow! nogmaals als je so'n ijzere borstel wil gebruiken mij een zorg ik geef alleen mijn mening maar doe t alsjeblief es voor de grap bij jezelf.. Rolleyes
doe maar babyolie he... Pling

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:30

Duh, natuurlijk niet bij zijn poepgat, maar op de ''kont''! Als je met jouw verstand jouw praatjes bedoeld heb je idd meer verstand. En dat voor iemand met 15 posts....

LiekeLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:36

als je 15 posts hebt heb je dus geen verstand van paarden?? Hyper!

ken je t handboek van stalmeester.. Pling doe maar es leze dan... miss n ideej... kijk es onder poetse en dan onder roskam.. lees dat maar es voor je verder praat Ja

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:45

*zucht*

Sorry TS, dat wij jouw topic aan t verzieken zijn met een nutteloze discussie Bloos

LiekeLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:56

die helaas door jouw irritante opmerking begonne is...

idd sorry!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 19:31

Ik denk al, wat een hoop reacties opeens Clown

Ik heb wel een ijzeren roskam, waar ik meestal de hardnekkige plekken mee weg haal in de wintervacht (en ook de wintervacht tijdens het ruien mee doe), maar dat zal ze denk ik helemaal niet accepteren op haar billen. Ze vind het al naar als ik het met mijn vingers doe, maar geef d'r eens ongelijk... Hardnekkig aangekoekte poep is niet echt een fijn gevoel lijkt mij, helemala als ik dan met mens met handen of borstel het ga los 'pulleken'.

Ben benieuwd morgen, of het wat helpt.
En ik ga idd even kijken naar dat vuil afstotende spul.

OVerigens gebruik ik regelmatig babydoekjes, om haar lekker te laten glimmen (vacht). Maar gebruik liever niet dat soort dingen op geslachtsdelen. Op die gebieden houdt ik het voor de zekerheid op enkel een sponsje en wat water. Daar een alergische reactie krijgen lijkt me niet zo fijn Nagelbijten / Gniffelen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:52

Het lijkt me dat we dan nu ontopic verder kunnen gaan.