Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patries_kjp schreef:wij hebben niks van ANKY... ik vind de pads wel mooi en ze zijn idd van een goede kwaliteit... alleen jammer dat er zo groot ANKY op staat

.
Een van die dingen is een jas. Was niet eens zo duur volgens Anky begrippen. Ik woon in die jas. Simpel model, maar licht van gewicht, windvrij en regenvast!!
marloezzke schreef:ik vind dat als je zegt dat je de kwaliteit niet zo vindt dat je er rekening mee moet houden dat het nog een redelijk jong bedrijf is tegen over pikeur, kentucky en cavallo en dergelijke.
cloris schreef:haha leuk dat andere mensen zich bezig houden met wat een ander voor een merk koopt...
Ik heb heel lang gewacht met een Anky pad te kopen maar ik moet zeggen die bevalt me zo goed dat ik er toch echt wel snel weer een ga halen.
Shasadee schreef:
Kleding van het Anky merk heb ik niet omdat ze bij Anky denk ik nog nooit gehoord hebben van lange mensen
Citaat:Ik zit te twijfelen om een vest van Anky te kopen, maar hoe vallen deze uit? Vallen ze groot of juist klein uit?
Citaat:Goh, dat zou ik niet verwachten. Niet dat ik er ooit wat van gepast heb, maar omdat Anky zelf ook niet de kleinste is, zou je verwachten dat ze wel rekening zouden houden met langere mensen, toch?
Citaat:Dat ben ik niet met je eens... ook een jong bedrijf moet gewoon kwaliteit leveren als ze er dergelijke prijzen voor vragen. Dit bedrijf heeft de mazzel dat ze de naam van een bekende persoon mogen gebruiken, daarom kunnen ze zich dat veroorloven denk ik.
Maar goed, over die kwaliteit zijn de meningen dus ook verdeeld