Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:Als ik iets probeer te zeggen over hou ik het zou doen word ik afgekapt met nee kan niet nee niet doen is niet slim enzovoorts.
De niet wedstrijdpaarden komen buiten in de stapmolen nu half uur in de zomer een uur, en als ze in de paddock mgen kwartier anders gaan ze het hout mollen ofzo.
vond het wel grappig).Unity schreef:lailapri schreef:Als ik iets probeer te zeggen over hou ik het zou doen word ik afgekapt met nee kan niet nee niet doen is niet slim enzovoorts.
De niet wedstrijdpaarden komen buiten in de stapmolen nu half uur in de zomer een uur, en als ze in de paddock mgen kwartier anders gaan ze het hout mollen ofzo.
Ehm, om maar es ff lekker bot te doen, je bent er pas 1 dag, dus waarom zou jij het dan al beter weten??
Een beetje goed lopend bedrijf heeft meerdere stagaires per jaar, en als die allemaal de eerste week aankomen zetten met Ik zou het zo doen, ik denk dat het zo moet...... pffffftttt......
Misschien kun je er vast aan wennen, mits je goed bent, zijn er in de paardenwereld 10 andere voor je. Dus ik zou eerst maar es proberen wat meer van een ander op te steken.
zo zullen ze nu vast ook al over mij denken.
die van mij staan dag en nacht buiten
zal ze snel een paar dekens ombinden en ze op stal zetten
straks krijgen ze het nog koud! lailapri schreef:nouja ik ga morgen gewoon heen lekker een uur ophet fietsjeen ik zie wel, ik neem iig geen laarzen en cap mee rijden hoeft van mij niet.
rij ik liever op mijn eigen pony's.
Als jullie nog een leuk ander adres weten zeg het maar!
Haflinger hengst houderij, opfok en training. Hebben Haflingers en Friezen. In totaal 25 paarden.
Ik vind het echt not-done om een 'onervaren' ruiter op zo'n jong dier te zetten. Zeker als je die ruiter nog niet eerder hebt zien rijden.
(niet netjes, maar zo werkt het in de praktijk wel)
Gepraat wordt er overal, maar dit is niet echt bevorderlijk voor je zelfvertrouwen en siert je begeleiders ook niet echt 
Ik weet nog wel een erkend stagebedrijf waar ze misschien nog wel iemand kunnen gebruiken

Citaat:lailapri schreef:
Als ik iets probeer te zeggen over hou ik het zou doen word ik afgekapt met nee kan niet nee niet doen is niet slim enzovoorts.
Ehm, om maar es ff lekker bot te doen, je bent er pas 1 dag, dus waarom zou jij het dan al beter weten??