Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus daarvoor kan ik naar heteren
Misser schreef:Ik heb nog een 'champignon' van horka. Wil eigenlijk een nieuwe, want vind deze niet zo mooi voor wedstrijden (en moet er vanaf april toch echt aan geloven...), maar het probleem is dat ik zo ongeveer alle veiligheidscaps lelijk vind.
Iemand nog een tip trouwens voor een veiligheidscap waar wél een knot onder past, zonder dat 'ie in je nek hangt?
Viennanova schreef:Weet iemand waar die Swing Pro in het Noorden te krijgen is? Volgens mij niet bij Divoza...
love_sodera schreef:hm ik denk dat je dan op de Casco uitkomt, maar die is vind ik absoluut niet veilig, hij schuift nl heel erg! bij de rest van de caps kom je denk ik tog uit op n knot in je nek.... maar ik heb liever mn hoofd goed beschermt en je knot in je nek dan mn knot hoog op mn hoofd maar n minder fijne cap en dus n minder goed beschermd hoofd!!
) Misser schreef:Nee heb een keer een casco opgehad en vond het een doodeng ding! Staat echt op je hoofd ipv eromheen (en ze zijn lelijk)
) maar de cascoblijft maar ggk, kan best zijn dat de andere casco's goed zijn maar de Youngster en de Master en die modellen vind ik EGT levensgevaarlijk!! moniq schreef:Ik vind de casco helmen wel mooi..........en volgens mij is dat ook wel een veel verkocht merk
. Zijn voorganger (ook Casco) heeft mijn hoofd gered van een harde val, dus ben er erg blij mee
. Hij zit ook gewoon netjes en stevig. Ligt denk ik puur aan je hoofd. Hij is alleen niet zo mooi meer, en hoop eigenlijk eens over te stappen op die van HH.
Marije_jiplover schreef:Ik heb de mijne gekocht bij Vrielink in Apeldoorn, maar ze verkopen hem iig ook bij Mr Ed in Maasland en naar ik heb horen zeggen ook bij Heja in Garderen en Van Rijs in Zevenhuizen.

maar hij ziet er goed uit