Equitana, welke aanbieding, wat hebben jullie gekocht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Equitana, welke aanbieding, wat hebben jullie gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 10:41

Ik heb helemaal niets gekocht, dat is ook knap Haha!
Ik vond er geen spectaculaire aanbiedingen bijzitten en bovendien had ik niets nodig.
Het enige dat ik wilde kopen was uitverkocht toen ik het op de terugweg wilde halen. Boos!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:22

Hte is even goed zoeken inderdaad.

Ik heb Eskadron 3 in 1 beschermers voor voor en achter gekocht, normaal 52 euro per set, nu 15 euro per set.
Verder een geweldig bruin hoofdstel voor 34,90, een set anky bandages 19 euro en een lichtgevendflikkerlampvestje ( Haha! ).

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:58

Krijg gewoon de kriebels als ikhet zo lees...mn vriendin heeft een ongeluk gehad, dus wij gaan niet... Huilen

Nou ja, over 2 jaar gaan we het weer proberen...

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 16:05

Ik heb een frontriem van zilverkleurige schakels met blauwe "diamantjes" voor €11,-, een halstertouw (leadrope) voor €10,-, 1 paar stijgbeugelriemen voor €23,- (ze waren er ook voor €13,-, maar niet in de lengte die ik nodig had) en 1 paar stijgbeugels voor €15,-.

Je moet wel goed rondkijken, bij het ene standje betaal je meer dan bij het andere standje voor dezelfde spullen.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:26

Ik heb ook wel veel koopjes gedaan
Zadelcady kost hier minstens 55 euro zonder verzendkosten ik heb nu 35 euro betaald
Een zweetdeken met hals hier 79 euro daar 35 !
Een lange waxjas 55 euro !!
Pelhambit hier 59 euro daar 23 euro!
minichaps 20 euro
en 2 superleuke tinker t shirts maar die waren gewone prijs

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:19

Ik heb een hoofdstel voor mijn anda gekocht en een jas voor mijn dochter. Heb gelukkig niet teveel gekocht.

Afbeelding

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:38

ik heb rijschoenen gekocht, soort ariat, 55 euro. bij een grote stand in hal 12
daar ook leren handschoenen gekohct. heb met beiden vandaag gereden. de schoenen zijn super! de handschoenen zijn nu al op 3 plekke kapot! heel erg... 3 paarden en je handschoenen zijn weg!
verder heeft me vriendin een super anda hoofdstel geokcht voor 30 euro! in hal 2... en een spaanse kleuren halster, ook in hal 2!

heb nog lange waxchaps voor iemand meegenomen die dit jaar veel duurder waren, en wou nog 2 waxjassen voor 30 euro meenemen, maar die waren alleen in reuzen maten!

de rest vond ik best wel veel troep, de rijbroeken waren echt belachelijk!

ik heb geen eigen paard, maar zat wel te kwijlen bij de mooie zaldes (dressuur en stock, endurance) en de mooie hoofdstellen die ook zo goedkoop zijn!

heb je een eigen paard: neem hier de lamswollen dekjes mee!! vet goedkoop. goed zoeken zijn ze 35 euro!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:28

Ik ben gisteren geweest. Keb niet zo veel gekocht, maar 1 ding eigenlijk. Lichtblauwe fleecebandages, voor bij mn shabrak. Op de gok of de kleur erbij zou passen, blijkt dus dat het nagenoeg de zelfde kleur is Haha!:D:D
Eigenlijk ging ik voor een zand/beige kleurig setje, maar toen ik degene op ging halen die ik het leukst vond, was ie weg Boos! Jammer maar scheelt weer geld Knipoog
Degenen met wie ik heen was hebben nog een setje gekocht (blauw), een poetskist en een ponyzadel.
Af en toe zaten er superaanbiedingen tussen, maar over het algemeen vond ik het niet echt goedkoop...
Maar het was wel ERRUG leuk... Haha!