Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hunter87 schreef:nou hier word ik echt niet goed van...
ik kon het niet meer aanzien en belde de dierenberscherming op of ze daar eens wilde gaan kijken... en weetje wat dat mens aan de telefoon zei...: zolang er nog geen doden zijn gevallen kunnen wij er niks aan doen!! nou ik werd toch potje kwaad... is toch belachelijk!!!ik heb dat mens eerst eens een potje uitgescholden en toen dr hoorn erop geknaald! hier is de dierenbescherming toch voor dat hun er iets aan doen?? sorry hoor maar ik moest even mijn verhaal kwijt!
wat vinden jullie hier van??
nicole1985 schreef:vindt het onterrecht dat mensen lopen kankerren om stichtingen die niet meer MOGEN doen dan dat ze al doen!ga lopen kankerren op de regering die ze niet meer rechten geeft.
ik heb ook hekel aan mensen die om het minste geringste de dierenbescherming bellen, zonder er eerst bij na te denken waarom het zo is?of er al wat aan gedaan kan wordt.
ellenlouise schreef:nicole1985 schreef:vindt het onterrecht dat mensen lopen kankerren om stichtingen die niet meer MOGEN doen dan dat ze al doen!ga lopen kankerren op de regering die ze niet meer rechten geeft.
ik heb ook hekel aan mensen die om het minste geringste de dierenbescherming bellen, zonder er eerst bij na te denken waarom het zo is?of er al wat aan gedaan kan wordt.
Zo denk ik er ook over!
een schaap kan zeker wel ouder worden dan 4 (ook een jaar of 14 dacht ik inderdaad), maar rond die leeftijd gaan ze de slacht in en krijgen ze vaak de kans niet.

dutske schreef:qwinty schreef:WIL JE GVD NIE SPOTTEN MET KANK** WANT TWEE NAASTE VAN MIJ HEBBEN HET ZOWEL EEN BUURMAN ALS EEN VRIEND EN DIE KUNNEN HUN DAGEN GAAN AFTELLEN DUS DIT VIND IK ZEER OMBESCHOFT OM DAT WOORD TE GEBRUIKEN!!!!
BEDANKT
ten eerste: niemand spot hier met kank**
ten tweede: sorry dat uw vrienden dat hebben, daar kunnen wij niks aan doen
ten derde: u gaat hier offtopic
ten vierde: dit niet persoonlijk oppakken
ontopic: ik zou ook eens een gesprekje aanknopen met de eigenaars
) omdat ze niet naar binnen willen.
met een ernstige ziekte ga je niet lopen smijten, ook niet " gewoon in het algemeen" maar om daar vloekend op te gaan reageren is je verlagen tot het zelfde nivo... hunter87 schreef:oke ik ben het oneens met sommige mensen maajah dat hou ik voor me... en ik ben echt kwaad op iemand die met kanker gaan lopen schelden ma dat heeft met vrienden te maken...
hey lin, nope die paarden staan niet bij de puist (welke bedoel jij dan). ik bedoel de paarden die bij mij aan het einde van de straat staan, ik zou ze je maandag ff aanwijzen...
iwan-fjord. de paarden staan in een zijstraat van de cloese. als je vanaf de kant van het dorp de cloese in rijd, dan staan ze in de 3e zijstraat na rechts, doorrijden na achtern, met de bocht mee na links dan staat ze daar aan de rechterkant.

Diana_14 schreef:Ik heb ook eens de dierenbescherming gebeld.
Er stond een mini shetlander langs de weg aan een touwtje, met een halsband, maar het was niet een touw van een paar meter, ik heb hem speciaal voor de dierenbescherming nagemeten 1,5 meter! Dus ik liet de honden uit samen met mijn broertje, zie ik die pony op de grond liggen, zat met zijn achterhoef in zijn halsband en lag er al een tijdje want had het al op gegeven. Dus mijn broertje weer naar huis rennen en kwam terug met zijn zakmes, we hadden de pony los gekregen, en zijn met de kreupele pony naar de man zijn huis toe gelopen, die man rukt het touw uit mijn handen en scheurt zo die pony mee naar de berm, en zet hem gewoon weer aan het touwtje. Dus hadden we de dierenbescherming gebeld en die zeiden gewoon dat ze misschien wel eens keer weer langs zouden rijden![]()
En ook de buren waar we toen ruzie mee hadden, belden de dierenbescherming, en vertelden hun dat er een heel mager zwart paard in de wei stond, zonder bij voer, zonder stal, zonder water, alleen een kaal stukje land. Dus de dierenbescherming kwam kijken, en vroegen bij welk adres ze moesten zijn voor een mager zwart paard, want dit paard zag er heel mooi gezond uit, nouw echt belachelijk gewoon!

Coby schreef:Tsja 1 plakje hooi, dat krijgt mijn paardje van 1.47 ook. Dit omdat ze anders echt te vet wordt. Mijn paardje staat op een pensionstal waar alles goed geregeld is. Ze gaan met gladheid niet naar buiten. Maar wat zou ik dat graag willen...lekker iedere dag liefst 24 uur naar buiten. Het bevroren water is niet goed, maar is bijna niet te voorkomen.
Een paard bij ons in de buurt is 33 jaar geworden. Dag en nacht buiten, zonder bijvoer (ook in de winter). Hij had nog een paar jaar meer kunnen leven als hij een overdekking had gehad. Maar die 33 jaar heeft hij een geweldig leven gehad. Een beter leven dan veel paarden op zo´n goed georganiseerde pensionstal.
..hunter87 schreef:nou hier word ik echt niet goed van...
zinds een klein poosje staan er 2 paarden bij mij aan het einde van de staat in een weiland. in het weiland staat verder geen huisje of iets waar ze kunnen schuilen. in het weiland staat verder geen gras (noujah het is heel kort, vind het echt knap als die daar gras kunnen eten) verder staan er 2 emmers met (nu dan bevroren) water waar ze de hele dag mee moeten doen. savonds komen er mensen na de paarden toe en (heel toevallig) liep ik langs om te kijken wat ze te eten kregen.... nou allebei 1 plak hooi!!!! die paarden worden zo dun. ze zien er verder ook heel verwaarloosd uit.
ik kon het niet meer aanzien en belde de dierenberscherming op of ze daar eens wilde gaan kijken... en weetje wat dat mens aan de telefoon zei...: zolang er nog geen doden zijn gevallen kunnen wij er niks aan doen!! nou ik werd toch potje kwaad... is toch belachelijk!!!ik heb dat mens eerst eens een potje uitgescholden en toen dr hoorn erop geknaald! hier is de dierenbescherming toch voor dat hun er iets aan doen?? sorry hoor maar ik moest even mijn verhaal kwijt!
wat vinden jullie hier van??